GINČĄ DĖL „PIGU“ SKLEISTOS REKLAMOS VĖL NAGRINĖS VAAT

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) konstatavo, kad pirmosios instancijos teisme nagrinėjant bylą dėl bendrovės „Pigu“ skleistos reklamos, kurią Konkurencijos taryba pripažino klaidinančia, buvo pažeisti procesiniai reikalavimai, todėl šią bylą perdavė Vilniaus apygardos administraciniam teismui nagrinėti iš naujo.

Vilniaus apygardos administracinis teismas buvo patvirtinęs 2016 m. birželio 21 d. Konkurencijos tarybos nutarimą, kuriuo bendrovė „Pigu”, užsiimanti elektronine prekyba internetu, buvo pripažinta skleidusi vartotojus klaidinusius kvepalų ir buitinės technikos reklaminius pasiūlymus ir pažeidusi Rekalmos įstatymo 5 straipsnį. 

Konkurencijos tarybos ekspertų vertinimu, 2015 m. liepos 29 d. internete bei naujienlaiškyje bendrovės skleista reklama „Didysis vasaros išpardavimas; Kvepalų ir buitinės technikos pasiūlymai vienai dienai!; iki – 80 %“; „SUPER pasiūlymas! Kvepalai ir buitinė technika iki – 80 % pigiau!“ klaidino pirkėjus. Vartotojams buvo siūloma įsigyti dviejų skirtingų kategorijų prekių su nuolaidomis iki 80 proc., tačiau paaiškėjo, kad kvepalai su 80 proc. nuolaida akcijos metu buvo siūlomi tik vieni, o buitinei technikai aukščiausia taikyta nuolaida (pagal www.pigu.lt tinklalapyje nurodytą informaciją) siekė tik 58 proc.

Už šį pažeidimą Konkurencijos taryba skyrė bendrovei 5400 eurų baudą.