Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo pranešimas

KONKURENCIJOS TARYBA REKOMENDUOJA VARTOTOJAMS ATIDŽIAI ĮSIGILINTI Į ŽAIDIMO TAISYKLES IR PASIŪLYMUS

2009 02 05

Laiškai su informacija iš „Didžiojo žaidimo“ Finansų skyriaus apie vyksiantį žaidimą, kurio pagrindinis prizas - 100 tūkst. litų, pasiekė nemažą dalį Lietuvos žmonių. Laiškuose nurodoma, kad kiekvienas iš gavusiųjų tokį pranešimą - potencialus prizo laimėtojas, kruopščiai atrinktas iš visų Lietuvos gyventojų. Adresatus pasiekė ir laiškai, kuriuose yra pateikiamas detalus paaiškinimas apie žaidimą ir jo sąlygas. Žadama, kad laiško gavėjęs gali laimėti ne tik 100 tūkst. litų, bet ir automobilį. Tereikia atgal išsiųsti siuntoje esantį spalvotą voką su atsakymu „Taip“. Siuntimas esą nieko nekainuoja. Tačiau siuntėjas įsipareigoja nupirkti liaudies medicinos knygą „1001 naminis vaistas“, kurios kaina - 79,90 Lt. Taip pat reikės sumokėti 6 litus už knygos atsiuntimą.

Tiems, kurie nepageidauja pirkti knygos, galimybė laimėti 100 tūkst. litų paliekama – jiems reikia išsiųsti nespalvotą voką su užrašu „Ne“. Šiuo atveju pačiam žmogui reikės sumokėti pašto išlaidas. Žaidimo organizatoriai taip pat nurodo, kad „pridėtame atsakymo voke atsiuntę savo žaidimo dokumentus, Jūs sutinkate, kad „Arpresa“ ir „Reader's Digest“ tvarkytų Jūsų asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais.“ Atsižvelgus į šią nuorodą tikėtina, kad net ir atsisakęs pirkti knygą, vartotojas gali toliau gauti organizatorių pasiūlymus. Pats žaidimas, anot rengėjų, vyks 2009 metų liepos 13-ąją. Nurodytą dieną kompiuteris išrinks laiminguosius numerius ir nustatys žaidimo nugalėtojus.

Konkurencijos tarybos specialistai, preliminariai patikrinę laiškuose pateikiamos informacijos teiginius, pataria vartotojams atidžiai ir visapusiškai juos įvertinti prieš priimant sprendimą dalyvauti žaidime. Patartina atidžiau vertinti ir reklaminius teiginius apie liaudies medicinos knygą „1001 naminis vaistas“, o ypač tuos, kurie 100 procentų garantuoja pateikiamų receptų veiksmingumą. Pagal Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatas galima įtarti, kad gali būti vykdoma nesąžininga klaidinanti komercinė veikla, kurią draudžia minėtas įstatymas bei Reklamos įstatymas.

Atstovė viešiesiems ryšiams