Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

KONKURENCIJOS TARYBA TIRS, AR „ELEKTROMARKT“ TELEVIZORIŲ REKLAMA NEKLAIDINO VARTOTOJŲ

2015 04 29

Šiandien Konkurencijos taryba nutarė pradėti tyrimą dėl galimai klaidinančios televizorių reklamos “Ektromarkt” prekybos tinklo parduotuvėse.

Preliminariu Konkurencijos tarybos ekspertų vertinimu, reklamose nurodytos palyginamosios kai kurių televizorių kainos galėjo sudaryti vartotojams įspūdį apie reikšmingai sumažintą jų kainą.

Konkurencijos taryba atkreipia dėmesį į tai, kad prekybos tinklą „Elektromarkt“ valdanti bendrovė UAB „Mediashop“ jau ne kartą buvo įspėta už galimai klaidinančios reklamos sklaidą.

„Konkurencijos kultūros sklaida per dialogą su verslo bendruomene – vienas iš pagrindinių institucijos tikslų. Tikrai ne kiekvienas Konkurencijos tarybą pasiekęs skundas tampa tyrimu. Įtarę galimą Reklamos įstatymo pažeidimą dažniausiai siunčiame įspėjimą klaidinančios reklamos davėjui ir tikimės, kad įspėjimą gavusios bendrovės atsižvelgs į Konkurencijos tarybos rekomendacijas. Prekybos tinklą „Elektromarkt“ valdanti bendrovė jau buvo ne kartą įspėta, tačiau, panašu, kad galimai klaidinančios reklamos ir toliau skelbiamos“ – sako Elonas Šatas, Konkurencijos tarybos pirmininko pavaduotojas.

Konkurencijos taryba ne kartą yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, o nurodoma palyginamoji (nubraukta ) kaina turi būti pagrįsta.

Konkurencijos taryba itin didelį dėmesį skiria informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina, sklaidai: nuolat organizuoja nemokamus seminarus įmonėms  ir asociacijoms, 2013 m. patvirtino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės. Kartu su gairėmis, Konkurencijos tarybos ekspertai parengė ir trumpą atmintinę, kurioje itin koncentruotai yra pristatomi svarbiausi reklamos vertinimo kriterijai, leistini ir neleistini teiginiai bei kita svarbi informacija.

Konkurencijos tarybos ekspertai 2014 m. išnagrinėjo 284 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 132 įspėjimus, siūlančius pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.

Atstovė viešiesiems ryšiams