Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

Visos naujienos

Filtruoti pagal:
sale-3112120_1920T.jpg
SEIMAS PRITARĖ REKLAMOS ĮSTATYMO PATAISOMS
2019 03 21

Konkurencijos tarybos vykdomas Reklamos įstatymo priežiūros funkcijas nuo šių metų gegužės 1 d. turėtų perimti Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Tokį sprendimą šiandien priėmė Seimas, pritaręs Reklamos ir dar kelių įstatymų pataisoms.

2.jpg
DAUGIAUSIA BAUDŲ KONKURENCIJOS TARYBA SKYRĖ UŽ KONKURENCIJĄ RIBOJANČIUS SUSITARIMUS
2019 01 16

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780,8 tūkst. Eur, pažeidėjai į šalies biudžetą sumokėjo daugiau kaip 430 tūkst. Eur.    

1142cccx.jpg
GYDOMOSIOS KOSMETIKOS IR MASAŽO PASLAUGAS GALI TEIKTI NE BET KAS IR NE BET KUR
2019 01 11

Grožio, sveikatinimo paslaugų rinka Lietuvoje – viena iš sparčiausiai augančių per pastarąjį dešimtmetį. Didėjant konkurencijai, paslaugų kainos tampa patrauklesnės ir prieinamos didesnei daliai vartotojų, kurie aktyviau viliojami reklaminiais pažadais injekcijomis susigrąžinti jaunystę, o gydomaisiais masažais – atgauti puikią savijautą. Į...

Nuotrauka prie pranešimo spaudai.jpg
VAIRAVIMO MOKYKLŲ REKLAMŲ TEIGINIAI TURI BŪTI PAGRĮSTI ĮRODYMAIS
2019 01 03

Ryškios, humoristinės, siūlančios įvairias akcijas, tačiau ne visuomet teisingos – tokios reklamos pasiekia vairavimo mokyklų klientus. Konkurencijos tarybos atlikta stebėsena atskleidė, kad nemaža dalis reklamų galėjo klaidinti vartotojus.

gifts-2872124_1920.jpg
PREKYBININKŲ SIŪLOMOS DOVANOS VARTOTOJAMS NETURI KAINUOTI PAPILDOMAI
2018 12 18

Pirk vieną, o antrą gausi nemokamai, – tokių ir panašių pasiūlymų prekybininkai pirkėjams pateikia ne tik prieš šv. Kalėdas. Konkurencijos tarybos atlikta stebėsena paliudijo, kad didžioji dauguma tikrintų bendrovių neklaidina vartotojų ir šie gauna reklamoje žadamą naudą. Tačiau dalį galimai klaidinančių reklamų verslui teko nutraukti.

beverage-blogger-business-1271137.jpg
REKLAMOSE SKELBIAMI VARTOTOJŲ ATSILIEPIMAI TURI BŪTI PAGRĮSTI
2018 12 10

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar paslaugas, todėl jie turi būti realūs ir pagrįsti. Vis dėlto ne visi reklamų skleidėjai gali įrodyti viešinamų atsiliepimų autentiškumą. Konkurencijos tarybos atlikta stebėsena atskleidė, kad trečdalis skelbiamų atsiliepimų galėjo...

essential-oils-2884618_1920.jpg
ETERINIUS ALIEJUS REKLAMUOTI LENGVIAU, NEI ĮRODYTI NAUDĄ SVEIKATAI
2018 08 24

Internetinėse parduotuvėse siūloma įvairių produktų, esą galinčių padėti pašalinti sveikatos problemas. Eteriniai aliejai – ne išimtis. Vis dėlto Konkurencijos tarybos 2018 m. pirmą pusmetį atlikta stebėsena atskleidė, kad nemaža dalis reklamų apie neva sveikatą gerinantį eterinių aliejų poveikį gali būti klaidinančios. Įspėjimų sulaukę...

PAŽADUS PAGERINTI SVEIKATĄ DALIJA IR ŠARLATANAI
2017 10 16

Pastaruoju metu viešojoje erdvėje šmėžuoja vis daugiau reklamų ir reklaminių straipsnių apie revoliucingus prietaisus ar preparatus, esą leidžiančius greitai ir efektyviai atsikratyti įvairiausių ligų bei sveikatos sutrikimų. Patikėjus tokiais teiginiais gali tekti skaudžiai nusivilti.

Klaidinanti reklama.jpg
KLAIDINANTI REKLAMA SVEIKATOS NEPAGERINA
2017 09 07

Konkurencijos taryba per pirmąjį šių metų pusmetį patikrino 70 produktų reklamų, skelbiančių, jog prekės pasižymi sveikatinamuoju ar fizinę būklę gerinančiu poveikiu. Nustatyta, kad kas ketvirta tokia reklama galimai klaidino vartotojus.

Rodyti
įrašų puslapyje
9 9