NT REKLAMA – TIK TEISINGA, IŠSAMI IR TINKAMAI PATEIKTA

seminaras2.jpg

Nekilnojamojo turto (NT) sektoriuje dirbantys verslininkai, siekdami atkreipti pirkėjų dėmesį, turėtų atsakingai skleisti informaciją apie parduodamą NT, kad reklama neklaidintų vartotojų. Svarbiausius reklamos sklaidos aspektus su verslo atstovais gegužės 30 d. aptarė Konkurencijos tarybos ekspertai.

Susitikimo metu dalyviai paraginti iš anksto įsivertinti, ar skleidžiama reklama neturi klaidinančios reklamos požymių, t. y. kad viešinama informacija būtų teisinga, išsami ir tinkamai pateikta. Pristatyta aktualiausia Konkurencijos tarybos bei teismų praktika NT srityje.

Verslo atstovams priminta, kad reklamose turėtų būti aiškiai ir tiksliai nurodyta tiek siūlomų įsigyti patalpų, tiek statinio, kuriame yra parduodamos patalpos, paskirtis pagal statybą leidžiančiame dokumente ar NT registre pateiktą informaciją. Verslas turėtų atkreipti dėmesį į reklamos pateikimo būdą, vengti klaidinančių asociacijų, iš kurių vartotojai galėtų suvokti, kad siūloma prekė pasižymi tam tikromis savybėmis, nors iš tiesų jų neturi, pavyzdžiui, pateikti gyvenamojo namo vizualizacijas parko fone, nors siūlomos parduoti patalpos net nėra gyvenamosios.

Renginyje taip pat dalyvavo ir į verslo atstovų klausimus atsakė Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos bei Vilniaus miesto savivaldybės darbuotojai.Parsisiųsti atmintinę