Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

PRADĖTAS TYRIMAS DĖL REKLAMOS, RAGINANČIOS PARDUOTI ŽEMĘ

2007 05 03

Konkurencijos taryba, atsižvelgusi į informaciją, pateiktą gautuose skunduose ir prašymuose, nutarė pradėti tyrimą dėl UAB „Žemės vystymo fondas“ skleidžiamos reklamos atitikties Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimams. Konkurencijos tarybos nuomone, yra pagrindo įtarti, kad kaip klaidinanti gali būti vertinama reklama, kurioje raginama parduoti žemę, kadangi ji dabar yra brangiausia, o po kelerių metų, Europos Sąjungai nustojus subsidijuoti, tikrai atpigs, perpus mažiau kainuos. Reklamos įstatymas nurodo, kad klaidinančia reklama laikoma reklama, kuri bet kokiu būdu, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina ar gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kuri dėl savo klaidinančio pobūdžio gali paveikti jų ekonominį elgesį arba kuri dėl šių priežasčių pakenkia ar gali pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti.

Atstovė viešiesiems ryšiams