Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo pranešimas

PREPARATO REKLAMA PRIPAŽINTA KLAIDINANČIA

2001 05 18

Konkurencijos taryba baigė tyrimą dėl UAB „Romiksas“ spaudoje reklamuoto preparato „Super line double action“. Posėdyje priimtas nutarimas, kuriame, vadovaujantis Reklamos įstatymo nuostatomis, UAB „Romiksas“ skelbta reklama apie preparato „Super line double action“ vartojimo savybes pripažinta klaidinančia. Bendrovė įpareigota nutraukti klaidinančios reklamos naudojimą. Taip pat ji turi per 15 dienų, kai įsigalios priimtas nutarimas, paneigti klaidinančius reklamos apie preparatą „Super line double action“ teiginius tame pačiame leidinyje, kuriame ši reklama buvo skelbta.

Reklama apie preparatą „Super line double action“ buvo spausdinama dienraščio „Lietuvos rytas“ prieduose „TV antena“ ir „Stilius“. UAB „Romiksas“, reklamuodamas preparatą, skelbė, kad tai yra unikalus lieknėjimo metodas, kuris be jokių valios pastangų, be sporto, be specialios dietos padės netekti 4-10 kilogramų svorio per mėnesį. Taip pat buvo reklamuojama, kad vartojant minėtą preparatą keliais centimetrais susiaurės liemuo, išnyks „riebalų“ klostės, o prarasti kilogramai nebegrįš. Tuo tarpu šis preparatas SAM Respublikiniame mitybos centre yra registruotas kaip specialios paskirties maisto produktas – maisto papildas, kuris organizmą tonizuoja ir atstato darbingumą. Įrodymų dėl reklamoje skelbtų teiginių pagrįstumo UAB „Romiksas“ nepateikė.

Šio tyrimo metu Konkurencijos tarybai iškilo problemų dėl to, kad ūkio subjektas -UAB „Romiksas“- nepateikė dokumentų ir kitos tyrimui atlikti reikalingos informacijos, bendrovės atstovų buvo neįmanoma rasti nurodytais įmonės registravimo ir reklamoje skelbtais adresais. Konkurencijos taryba kovo mėn. priėmė nutarimą skirti 15 tūkst. litų baudą UAB „Romiksas“ už nurodymų pateikti tyrimui reikalingą informaciją nevykdymą.

Konkurencijos tarybai kyla įtarimų, kad nuo metų pradžios pradėjus galioti Reklamos įstatymui ir vykdant jo priežiūrą, ūkio subjektai, įtariami galėję pažeisti Reklamos įstatymą, bando ieškoti būdų galimoms sankcijoms išvengti. Todėl vartotojai turėtų kritiškiau vertinti reklamų, ypač propaguojančių liesėjimui skirtus produktus, teiginius, o kilus įtarimams dėl klaidinančios reklamos kreiptis į Konkurencijos tarybą.

Atstovė viešiesiems ryšiams