Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ ĮSPĖTA NEVARŽYTI KONKURENCIJOS

O717SI0.jpg

Konkurencijos taryba įspėjo Tauragės rajono savivaldybę, kad jeigu ši norės savo įmonei pavesti valdyti naujai statomą baseiną, tam turės gauti Konkurencijos tarybos leidimą. Priėmusi vienašališką sprendimą nerengti konkurencingos procedūros baseino valdytojui atrinkti, savivaldybė gali pažeisti Konkurencijos įstatymą.

Konkurencijos taryba išnagrinėjo žiniasklaidos paviešintą informaciją, kad Tauragės rajono savivaldybės tarybos Ekonomikos, finansų ir strateginio planavimo komitete diskutuota, jog netikslinga pastatytą baseiną patikėti valdyti privačiam verslui, nes objektas „turi likti savivaldybės rankose“.

Savivaldybei išsiųstame rašte priminta, kad pagal Vietos savivaldos įstatymą savivaldybė gali steigti naują juridinį asmenį ūkinei veiklai vykdyti ar pavesti naują ūkinę veiklą jau veikiančioms savo įmonėms tik gavusi išankstinį Konkurencijos tarybos sutikimą.

Be to, Konkurencijos įstatymas viešojo administravimo subjektams draudžia priimti teisės aktus ar kitus sprendimus, kurie teikia privilegijas arba diskriminuoja atskirus ūkio subjektus ar jų grupes ir dėl kurių konkuruojantiems ūkio subjektams gali atsirasti skirtingos sąlygos veikti rinkoje.

Konkurencijos taryba paragino Tauragės rajono savivaldybę pakartotinai įvertinti savo planus, kad būtų išvengta galimų Konkurencijos įstatymo pažeidimų, už kuriuos gali būti skiriama bauda iki 0,5 proc. viešojo administravimo subjekto bendrųjų metinių pajamų, bet ne daugiau negu 60 tūkst. eurų.

Pernai rugsėjį Konkurencijos taryba pradėjo tyrimą dėl Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo perduoti Fabijoniškėse pastatytą baseiną patikėjimo teise valdyti ir naudoti savivaldybės viešajai įstaigai „Sveikas miestas“. Nagrinėjama, ar Vilniaus miesto savivaldybė minėtu sprendimu galėjo privilegijuoti savo įmonę, diskriminuoti kitus rinkos žaidėjus ir taip sukurti skirtingas konkurencijos sąlygas konkuruojantiems ūkio subjektams.