TEISMUI KILO ABEJONIŲ DĖL KELEIVIŲ VEŽIMĄ REGLAMENTUOJANČIŲ TAISYKLIŲ TEISĖTUMO

Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) nusprendė iš esmės atnaujinti administracinės bylos nagrinėjimą dėl Konkurencijos tarybos nustatyto Konkurencijos įstatymo pažeidimo keleivių vežimo tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais paslaugų rinkoje ir kreiptis į aukštesnės instancijos teismą.
Į VAAT kreipėsi Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA), kurios veiksmus Konkurencijos taryba pripažino pažeidžiančiais Konkurencijos įstatymą, nes LTSA, pratęsdama sutartis su 42 vežėjais vežti keleivius tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais, ribojo konkurenciją ir neleido į rinką įeiti naujiems dalyviams.
LTSA sprendimus pratęsti sutartis su esamais vežėjais grindė susisiekimo ministro patvirtintų Leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo taisyklių nuostatomis, kurios numato, kad sutartys gali būti pratęstos ne ilgiau nei 5 metams, jeigu vežėjai laikėsi minėtų taisyklių reikalavimų ir sutartyje numatytų sąlygų.
Būtent dėl šių taisyklių teisėtumo kilo abejonių VAAT, todėl jis nutarė kreiptis į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą, kad šis išaiškintų, ar taisyklėse nustatytas teisinis reguliavimas, pagal kurį sutarties trukmė gali būti pratęsta (sudaryta pakartotinai be konkurso) 100 proc. ankstesnės sutarties trukmės laikotarpiui, neprieštarauja aukštesnės galios teisės aktams.
Veiklos sritys
Veiklos viešinimas
Administracinė informacija
- Veiklos ataskaitos
- Veiklos planas
- Veiklos vertinimas
- Nuostatai
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Viešieji pirkimai
- Pagrindimas dėl atsisakymo pirkti iš CPO katalogo
- Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
- Finansinių ataskaitų rinkiniai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Projektai
- Korupcijos prevencija
- Viešųjų ir privačių interesų derinimas