Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

UŽ KLAIDINANČIĄ REKLAMĄ AB „LIETUVOS DRAUDIMAS“ SKIRTA 10 TŪKST. LITŲ BAUDA

2004 04 29

Konkurencijos taryba, posėdyje apsvarsčiusi baigto tyrimo išvadas, nutarė pripažinti AB „Lietuvos draudimas“ platintose nuolaidų kortelėse naudotą teiginį „10 ct nuolaida kiekvienam litrui degalų“ klaidinančia reklama. Už klaidinančios reklamos naudojimą AB „Lietuvos draudimas“ skirta 10 000 Lt piniginė bauda.

Atlikusi tyrimą, kuris buvo pradėtas Kėdainių rajono apylinkės prokuratūros prašymu, Konkurencijos taryba konstatavo, kad AB „Lietuvos draudimas“ nuo 2003-06-06 naudojo klaidinančią reklamą. Joje buvo pateikta neteisingų teiginių dėl nuolaidų taikymo kurui S. Savicko individualiai įmonei priklausančiose degalinėse, t.y. nebuvo vykdomos nuolaidų kortelėje nurodytos sąlygos jų taikymo metu ( teikti 10 ct nuolaidą kiekvienam litrui degalų nuo 2003-02-18 iki 2003-12-31). Nuolaidas buvo numatyta teikti pagal abiejų ūkio subjektų pasirašytą bendradarbiavimo sutartį. Tačiau nuo 2003-06-06 AB „Lietuvos draudimas“ nevykdė įsipareigojimo taikyti klientams platinamose nuolaidų kortelėse nurodytos 10 centų nuolaidos litrui degalų. Todėl neteisinga informacija klaidino klientus, įtakojo jų ekonominį elgesį, nes lėmė jų apsisprendimą sudarant transporto priemonių valdytojų ir savininkų privalomojo draudimo sutartis.

Tyrimo metu surinkti įrodymai patvirtino, kad asmeniui, svarstančiam galimybę apdrausti savo transporto priemonę privalomuoju transporto priemonių savininkų ir valdytojų civilinės atsakomybės draudimu AB „Lietuvos draudimas“, buvo siūloma nuolaidų kortelė, kuri, apdraudus transportą šioje bendrovėje, suteiktų 10 centų nuolaidą kiekvienam litrui degalų S. Savicko individualios įmonės degalinėse. Siūloma santykinai didelė nuolaida galėjo paskatinti paprastus reklamos vartotojus priimti ekonominį sprendimą apdrausti transporto priemonę būtent AB „Lietuvos draudimas“. Konkurencijos tarybos nuomone, AB „Lietuvos draudimas“ naudota minėta klaidinanti informacija galėjo ne tik paveikti klientų ekonominį elgesį, bet ir tuo pačiu pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti.

Atstovė viešiesiems ryšiams