Vadovaujantis Korupcijos prevencijos įstatymo 11 straipsniu, viešuosiuose juridiniuose asmenyse, kaip jie apibrėžti Vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatyme, korupcijos rizikos valdymo vertinimas planuojamas ir atliekamas Vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo nustatyta tvarka.
Viešojo sektoriaus subjektuose, kuriuose nėra įsteigtos vidaus audito tarnybos, korupcijos rizikos valdymo vertinimą ar analogišką procedūrą atlieka kitas už viešojo sektoriaus subjekto veiklos vidaus kontrolę, atitiktį teisės aktų reikalavimams atsakingas padalinys ar darbuotojas jo veiklą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.
Viešojo sektoriaus subjekto vadovas išnagrinėja jam pateiktą korupcijos rizikos valdymo vertinimą, kitus susijusius dokumentus, prireikus priima sprendimus dėl korupcijos rizikos valdymo tobulinimo ir apie priimtus sprendimus paskelbia viešojo sektoriaus subjekto interneto svetainėje.
Konkurencijos taryba vidaus audito paslaugas įsigyja Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka, kaip numatyta Vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo 9 straipsnio 7 dalyje.
Pagal vidaus auditoriaus 2021 m. atliktą Konkurencijos tarybos rizikos valdymo vertinimą ir kitus susijusius dokumentus nebuvo nustatytas poreikis Konkurencijos tarybos primininkui priimti sprendimus dėl korupcijos rizikos valdymo tobulinimo ir juos paskelbti institucijos interneto svetainėje.
Atsižvelgiant į korupcijos prevencijos ir korupcijai atsparios aplinkos kūrimo svarbą, Konkurencijos tarybos pirmininko patvirtintame 2021 m. vidaus audito plane buvo numatytas ir atliktas „Etiško elgesio kultūros, korupcijos prevencijos, privačių ir viešųjų bei lobistinių interesų deklaravimo ir derinimo vertinimas“. Vidaus auditorius pateikė išvadą – „<..> Remiantis atliktu vertinimu, vidaus kontrolės sistema yra priimtina <..>“. Ataskaitoje pateikta viena vidutinio reikšmingumo ir keturios mažareikšmės rekomendacijos dėl proceso patobulinimo yra įgyvendinamos.