Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

Asmenų aptarnavimas, prašymų ir skundų nagrinėjimas

Konkurencijos taryboje asmenys aptarnaujami vadovaujantis Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“, ir Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos darbo reglamentu, patvirtintu Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos 2018 m. vasario 1 d. nutarimu Nr. 1S-10 (2018) „Dėl Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos darbo reglamento patvirtinimo“.

 

Konkurencijos tarybos ir jos įgaliotų pareigūnų sprendimai ir veiksmai gali būti skundžiami 1999 m. kovo 23 d. Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo Nr. VIII-1099  32-33 straipsniuose ir Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos darbo reglamente nustatyta tvarka.

 

Konkurencijos tarybos priimamojo adresas: Jogailos g. 14, Vilnius LT-01116.

Darbo laikas:

  • pirmadieniais ir ketvirtadieniais – nuo 8 val. iki 17 val.
  • penktadieniais – nuo 8 val. iki 15.45 val.

 

Už asmenų aptarnavimą ir informacijos teikimą Konkurencijos taryboje atsakinga Vidaus administravimo skyriaus vyr. specialistė Giedrė Straižienė, o jos nesant – šio padalinio vyr. specialistė Justina Janulevičiūtė (tel. +370 5 212 7608, faks. +370 5 212 6492, el. paštas: taryba@kt.gov.lt).

 

Atnaujinta: 2019 01 21