BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

AB „LIETUVOS TELEKOMAS“ SKLEISTĄ PASLAUGOS REKLAMĄ KONKURENCIJOS TARYBA PRIPAŽINO KLAIDINANČIA

2003 06 26

Konkurencijos taryba posėdyje išnagrinėjo atlikto tyrimo dėl AB „Lietuvos telekomas“ veiksmų atitikimo Reklamos įstatymo 5 straipsnį (klaidinanti reklama) išvadas, išklausė AB „Lietuvos telekomas“ atstovų paaiškinimus ir priėmė nutarimą. Taryba pripažino klaidinančia reklama tekste naudotus teiginius „Nemokamos paslaugos… Skambučio peradresavimas“, kuriais vartotojams lankstinuke buvo pristatoma AB „Lietuvos telekomas“ paslauga „Linija plius“.

Tyrimą Konkurencijos taryba pradėjo pagal gautą vartotojos skundą. Vartotoja, AB „Lietuvos telekomas“ abonentė, iš reklamos lankstinuke teiginių supratusi, jog siūloma skambučio peradresavimo paslauga yra nemokama, tokia paslauga pasinaudojo ją užsisakydama laikotarpiui, kurį ji buvo iš namų išvykusi. Tačiau abonentė gavo sąskaitą, pagal kurią turėjo sumokėti už peradresuotus skambučius iš jos telefono į nurodytą telefoną kaip už vietinius pokalbius.

Skambučio peradresavimo iš abonento telefono linijos, prijungtos prie skaitmeninės telefono stoties, paslauga - tai techninis veiksmas, susijęs su skambučio perkėlimu kitam abonentui. Nors pats skambučio peradresavimo veiksmas yra nemokamas, tačiau telefoniniai pokalbiai, vykstantys peradresuotu telefonu, yra apmokestinami įprastine tvarka.

Atlikus tyrimą buvo nustatyta, kad lankstinuke „Linija plius“ paslaugos reklamos apie skambučio peradresavimą naudoti teksto teiginiai : „Nemokamos paslaugos…Skambučio peradresavimas“, nors ir nėra tiesiogiai klaidinantys, tačiau nėra ir pakankamai informuojantys apie tai, kad skambučio peradresavimo paslaugos gavėjas turės mokėti už po peradresavimo į jo nurodytą telefoną įvykusių skambučių trukmę pagal galiojančius AB „Lietuvos telekomas“ įkainius priklausomai nuo telefono, į kurį peradresuojami skambučiai, buvimo vietos. Konkurencijos taryba nutarė, kad tokio pobūdžio reklama yra klaidinanti, kadangi joje praleista informacijos dalis, kurios pateikimas, atsižvelgus į kitą toje reklamoje esančią informaciją, būtinai reikalinga vartotojų suklaidinimui išvengti. Konkurencijos tarybos nuomone, reklamos davėjas, lankstinuke pateikdamas neišsamią minėtos paslaugos reklamą, galėjo suklaidinti reklamos vartotojus ir skatinti juos įsigyti skambučio peradresavimo paslaugą.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2015 12 17