BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

Asmenų aptarnavimas ir konsultavimas

Asmenų aptarnavimas – veikla, apimanti asmenų aptarnavimą atvykus į Konkurencijos tarybą, aptarnavimą telefonu, prašymų ir skundų, gautų tiesiai iš asmenų ar atsiųstų paštu, įskaitant ir elektroninį būdą (el. paštu ar kitomis elektroninėmis priemonėmis), nagrinėjimą, priimtų sprendimų įforminimą, atsakymų rengimą ir perdavimą asmenims.

Asmenų aptarnavimo funkcijas Konkurencijos taryboje pavesta atlikti vyriausiajai specialistei Giedrei Straižienei, o jos nesant – ją pavaduojančiam asmeniui.

Asmenų aptarnavimo funkcijas atliekančio asmens darbo laikas ir kontaktinė informacija:

  • Pirmadieniais – ketvirtadieniais Konkurencijos tarybos darbo valandomis nuo 08.00 iki 17.00 val., penktadieniais nuo 08.00 iki 15.45 val. Prieššventinių dienų išvakarėse darbo laikas trumpinamas viena valanda.
  • Papildomas laikas po Konkurencijos tarybos darbo valandų: antradieniais – nuo 17.00 iki 18.00 val. – gali būti priimami iš anksto užsiregistravusių (el. paštu taryba@kt.gov.lt iki pirmadienio 16.30 val.) asmenų prašymai ar skundai.
  • Adresas – Jogailos g. 14, 01116 Vilnius; tel. +370 5 212 7608; mob. + 370 600 72 850; el. paštas taryba@kt.gov.lt.

Elektroninių ryšių priemonės, kurias naudodami asmenys institucijai gali teikti savo prašymus ar skundus:

Pranešimai ir informacija dėl galimų Konkurencijos įstatymo, Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pažeidimų gali būti teikiami šios interneto svetainės skyriuje Pranešk mums!, taip pat kitais su Konkurencijos taryba suderintais būdais ir priemonėmis.

Informacija, gauta socialinių tinklų priemonėmis nelaikoma prašymais ir skundais, ir ji Konkurencijos taryboje nenagrinėjama.

Nevalstybine kalba parašyti prašymai ir skundai nenagrinėjami, išskyrus kai vadovaujantis teisės aktais arba su Konkurencijos taryba sudarytomis sutartimis prašymą ar skundą pateikia užsienio valstybės institucija, kitas užsienio subjektas ar tarptautinė organizacija. Kiti nevalstybine kalba parašyti prašymai ir skundai nagrinėjami bendra tvarka tik tada, jeigu visą prašymo ar skundo tekstą ir prie jo pridėtų dokumentų tekstą į lietuvių kalbą išsiverčia ir jų vertimo kopijas pateikia prašymą ar skundą Konkurencijos tarybai teikiantis asmuo, išskyrus atvejus, kai Administracijos direktorius nusprendžia kitaip.

Asmenų aptarnavimo Konkurencijos taryboje tvarkos aprašas, patirtintas Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos pirmininko 2023 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. 2V-31 „Dėl asmenų aptarnavimo Konkurencijos taryboje tvarkos aprašo patvirtinimo“.

Konsultacija ir kita metodinė pagalba – žodinis ar rašytinis bendro pobūdžio Konkurencijos tarybos valstybės pareigūno, valstybės tarnautojo ar darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, paaiškinimas, nuomonė dėl institucijos vykdomų procedūrų ir jos kompetencijai priskirtų teisės aktų taikymo. Konkurencijos taryba neaiškina sutarčių nuostatų ir įmonių veiklos atitikties konkurencijos teisės reikalavimams a priori ir neteikia individualių patvirtinimų dėl ketinamų sudaryti ir vykdyti sutarčių ar atskirų jų nuostatų teisėtumo, todėl rizika įsivertinti tokių veiksmų galimą poveikį konkurencijai tenka šiuos veiksmus atliekančioms bendrovėms. Konkurencijos taryba, kaip kolegialus sprendimų priėmimo organas, taiko Konkurencijos įstatymą tik atlikusi tyrimą ir įvertinusi aplinkybių visumą, kai yra įstatymo numatytas pagrindas tokiam tyrimui atlikti.

Paklausimus Konkurencijos tarybai paklausėjai gali pateikti tokiais būdais:

  1. žodžiu:

  • paskambinę konsultavimo telefonais, nurodytais šiame puslapyje;

  • iš anksto suderinto pokalbio internetu metu;

  • iš anksto suderinto apsilankymo Konkurencijos taryboje metu;

  • seminarų, konferencijų ar kitų renginių metu.

  1. raštu:

  • atsiųsti paštu (per pašto paslaugų teikėjus) adresu Jogailos g. 14, 01116 Vilnius arba per „e. pristatymas“ sistemą; atsiųsti elektroniniu paštu, šiame puslapyje nurodytais konsultavimo elektroninio pašto adresais;

  • tiesiogiai Konkurencijos taryboje.

Konsultacijos ar informacija telefonu šiame puslapyje nurodytomis konsultavimo temomis teikiamos paklausėjams, paskambinusiems darbo dienomis pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 9.00 iki 12.00 val. ir nuo 12.45 iki 16.00 val., penktadieniais nuo 9.00 iki 12.00 val. ir nuo 12.45 iki 14.45 val. Švenčių dienų išvakarėse konsultacijų laikas sutrumpinamas viena valanda.

Eil. Nr.

Konsultavimo temos

Konsultavimo telefonai

Konsultavimo el. pašto adresai

1.

Priežiūra ir vertinimas

 

 

1.1.

Draudžiami susitarimai ir tiekėjų šalinimas iš viešųjų pirkimų

+370 601 62375

praneskmums@kt.gov.lt

1.2.

Koncentracijų (susijungimų) priežiūra

+370 606 15341

+370 5 261 3720

+370 5 262 9840

spg@kt.gov.lt

1.3.

Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningi veiksmai

+370 646 39103

+370 664 55866

mazmenine.prekyba@kt.gov.lt

1.4.

Piktnaudžiavimas dominuojančia padėtimi

+370 646 67066

+370 5 262 2617

 

1.5.

Valstybės pagalbos bendrieji klausimai

+370 5 261 3157

Taip pat, žr. svetainės skyrių

"Videomokymai" čia.

1.6.

Valstybės pagalbos registras https://kotis.kt.gov.lt/

+370 659 68276

registras@kt.gov.lt

1.7.

Viešojo administravimo subjektų veikla

+370 601 25952

 

2.

Kitos sritys

 

 

2.1.

Bendrieji klausimai (sekretoriatas)

+370 600 72 850

+370 5 212 7608

taryba@kt.gov.lt

2.2.

Įsidarbinimas, karjera, praktika

+370 606 63779

karjera@kt.gov.lt

2.3.

Komunikacija, viešieji ryšiai

+370 659 68278

+370 600 73115

contacts@kt.gov.lt

2.4.

Posėdžių organizavimas

+370 5 262 7797

+370 5 231 3627

 

Atkreipiame dėmesį, kad Konkurencijos tarybos interneto svetainės skyriuje Ūkio subjektų priežiūra skelbiama informacija apie institucijos atliekamą ūkio subjektų priežiūrą  pagal veiklos sritis, taip pat skelbiamos nuorodos į ūkio subjektų veiklos priežiūrą reglamentuojančius teisės aktus, paklausėjams aktualias gaires, atmintines, klausimynus ir kitą viešųjų konsultacijų turinį. Skyriuje DUK yra pateikti atsakymai į aktualiausius bendro pobūdžio paklausimus.

Ūkio subjektams pirmaisiais jų veiklos vykdymo metais rekomenduojama susipažinti su Konkurencijos tarybos interneto svetainėje skelbiamu viešųjų konsultacijų turiniu ir (ar) Verslo naujokams skirtu svetainės skyriumi.

Konsultavimo Konkurencijos tarybos kompetencijos klausimais tvarkos aprašas, patirtintas Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos pirmininko 2024 m. rugpjūčio 28 d. įsakymu Nr. 2V-21 "Dėl Konsultavimo konkurencijos tarybos kompetencijos klausimais tvarkos aprašo patvirtinimo".


Paklausėjai gali pareikšti nuomonę dėl suteiktos konsultacijos užpildę apklausos dėl konsultavimo kokybės anketą čia.

Atnaujinta: 2021 12 29