BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

APIE REKLAMOS YPATUMUS - MAISTO PAPILDŲ GAMINTOJŲ ASOCIACIJAI

2015 02 18

Vasario 12 d. Konkurencijos tarybos ekspertės Erika Lukšė ir Vilmantė Vyšniauskienė pasakojo Maisto papildų gamintojų asociacijos nariams apie tai, kas yra klaidinanti ir neleidžiama lyginamoji reklama ir, kaip reklamuoti prekes ar paslaugas, nepažeidžiant teisės aktų. Didelė dalis įvairių asociacijų narių ir bendrovių darbuotojų  kasdien tiesiogiai ar netiesiogiai dalyvauja reklamos kūrime, vedini nuoširdaus tikslo – sukurti efektyviausią reklamą geriausiam produktui. Tačiau kūrybinio azarto pagautas, retas kuris pagalvoja apie Reklamos įstatymo nuostatas.

Konkurencijos taryba  nuo 2013 m. nuolat rengia seminarus asociacijoms ir įmonėms apie tai, kaip išlikti kūrybiškiems ir nepažeisti įstatymų.

2013 m. Konkurencijos taryba patvirtino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gaires (toliau – Reklamos vertinimo gairės arba Gairės (832.8 KB )). Šiose gairėse pateikiami pagrindiniai reklamos vertinimo kriterijai, kuriais remiantis reklamos davėjai, jos kūrėjai  ir kiti reklaminės veiklos subjektai galės savarankiškai įvertinti, ar jų reklama nėra klaidinanti. Gairėse yra pateikiama daug pavyzdžių iš  Konkurencijos tarybos ir teismų praktikos, iliustruojančių kokių reklamos formuluočių reikėtų vengti, bei kitos naudingos informacijos, parengtos apibendrinus Reklamos įstatymo, Nesąžiningos komercinės veiklos  vartotojams draudimo įstatymo, Konkurencijos įstatymo bei Europos Sąjungos direktyvų nuostatas, teismų praktiką ir kitus šaltinius.

Kartu su Gairėmis, Konkurencijos tarybos ekspertai parengė ir trumpą atmintinę (801 KB ), kurioje itin koncentruotai yra pristatomi svarbiausi reklamos vertinimo kriterijai, leistini ir neleistini teiginiai bei kita svarbi informacija.

Konkurencijos taryba kviečia kasdieniniame darbe vadovautis ir teisės aktais, ir reklamos guru vadinamo David Ogilvy principais: „Būkite konkretūs ir remkitės faktais. Būkite entuziastingi, draugiški ir įsimintini. Nebūkite nuobodūs. Sakykite tiesą, tačiau tegul ta tiesa būna patraukli“.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 09 23