Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

 

 

Privatumo politika

BENDROVĖ „LITSOFT“ ĮSPĖTA UŽ KLAIDINANTĮ REKLAMOS TEIGINĮ

2009 01 22

Konkurencijos taryba, išnagrinėjusi atlikto tyrimo išvadas, reklaminį teiginį „JOHN DEERE 8530 (2007 m., 330 AL, ILS, „Autopower“, „Climatrac“, naujas) - 0 Lt ir PVM“ pripažino klaidinančia reklama. Už klaidinančios reklamos naudojimą Konkurencijos taryba UAB „Litsoft“ skyrė administracinę nuobaudą – įspėjimą. Sankcija skirta atsižvelgus į pažeidimo mažareikšmiškumą - reklama su klaidingu teiginiu buvo skleista tik du kartus savaitraštyje „Ūkininko patarėjas“.

Tyrimas buvo atliktas pagal UAB „Dojus agro“ pareiškimą. Pareiškėja teigė, kad laikraštyje skelbti teiginiai, kuriais buvo reklamuojami traktoriai „New Holland“ ir „John Deere“ su gamykline garantija ir kai kurios jų įsigijimo sąlygos iš bendrovės „Litsoft“, gali būti klaidinanti reklama, kadangi UAB „Dojus agro“ yra vienintelė įmonė, turinti teisę teikti gamyklinę garantiją reklamuojamiems traktoriams. Be to, reklamoje nurodyta naujo traktoriaus kaina 0 Lt ir PVM – neteisinga.

Tyrimo metu buvo išsiaiškinta, kad gamintojai suteikia garantiją kiekvienam pagamintam naujam traktoriui, todėl UAB „Litsoft“, teisėtai iš užsienio bendrovių įsigijusi minimus traktorius su gamintojo suteikta garantija, tai nurodė ir reklamoje. „Litsoft“ bendrovė pirkėjams pati įsipareigojo atlikti šių traktorių nemokamą garantinį aptarnavimą. Reklamos skleidimo metu bendrovė vykdė akciją, kurios laikotarpiu vartotojams, įsigijusiems traktorius šioje bendrovėje lizingo būdu, taikė kai kurias nuolaidas ir jas reklamavo, tačiau šie teiginiai buvo teisingi.

Tuo tarpu reklamoje buvo pateikta neteisinga informacija „JOHN DEERE 8530 (2007 m., 330 AL, ILS, „Autopower“, „Climatrac“, naujas) - 0 Lt ir PVM“, kadangi už tokią nurodytą kainą traktorius nebuvo parduodamas. Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, prieita prie išvados, kad minima reklama dėl joje pateiktos neteisingos informacijos galėjo suklaidinti vidutinį reklamos vartotoją ir paveikti jo ekonominį elgesį renkantis atitinkamą traktoriaus pardavėją. UAB „Litsoft“ aiškino, kad tokiu reklamos teiginiu tik norėjo informuoti vartotojus, jog įsigyjant nurodytą traktorių pradinė įmoka yra 0 litų traktoriaus kainos, o sumokamas tik PVM nuo visos traktoriaus kainos. Bendrovė tikėjosi, kad vartotojas, pamatęs minėtą reklamą, tikrai nepagalvos, kad už nurodytą kainą galėtų įsigyti traktorių.

Atstovė viešiesiems ryšiams