„CAMELIA“ VAISTINĖSE SKLEISTA REKLAMA VĖL KLAIDINO VARTOTOJUS
Konkurencijos taryba nustatė, kad UAB „Nemuno vaistinė“ (toliau – Bendrovė) skleidė klaidinančius teiginius apie internetinėje „Camelia“ vaistinėje maisto papildams taikomą nuolaidą ir taip pažeidė Reklamos įstatymą.
Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo pagal pareiškėjo skundą įtarusi, jog įvairiais laikotarpiais nuo 2015 m. gruodžio 1 d. iki 2015 m. gruodžio 31 d. Bendrovės skirtingomis sklaidos priemonėmis skleisti teiginiai „Camelia vaistinė internete. Visiems maisto papildams iki -60 %“, „Visiems maisto papildams iki -60 %“, „IKI -60 %“, „Maisto papildai iki 60 % pigiau“, galėjo klaidinti vartotojus. Tyrimo metu nustatyta, kad nurodyta 60 proc. nuolaida buvo taikoma maisto papildų daliai, kuri nesiekė net 1 proc. visų akcijoje dalyvavusių maisto papildų.
Už klaidinančios reklamos skleidimą, Konkurencijos taryba skyrė Bendrovei 4 938 eurų baudą.
Tai jau ne pirmas Bendrovės pažeidimas šiais metais. Rugėjo 6 d. už „Camelia“ vaistinėse skleistą klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba Bendrovei skyrė 8 688 eurų baudą.
Nutarimas per 30 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.