BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KLAIDINANTYS TEIGINIAI REKLAMUOJANT KREMĄ

2001 05 18

Klaidinančia reklama pripažinti teiginiai, kuriais informaciniame –reklaminiame lapelyje buvo apibūdinamas apsauginis kremas „Evija“. Ši kremą gamina individuali Remigijaus Adomaičio įmonė. Tokį nutarimą priėmė Konkurencijos taryba. Įmonės savininkas įpareigotas nedelsiant nutraukti klaidinančios reklamos naudojimą, o jos nenutraukus gali būti skirtos Reklamos įstatyme numatytos baudos.

Tyrimo metu buvo nustatyta, kad R. Adomaičio individuali įmonė apsauginį kremą „Evija“ 1998 m. – 2001 m. kovo mėn. teikė vaistinėms ir pridėdavo informacinį- reklaminį lapelį vartotojams. Taip reklamuojamos šio apsauginio kremo vartojimo ir gydymo savybės, kurios nustatyta tvarka nebuvo patvirtintos. Paaiškėjo, kad R. Adomaičio įmonė, reklamuojanti gaminamą kremą, negali pagrįsti informaciniame lapelyje nurodomų teiginių teisingumo. Įmonei išduotame higieninės ekspertizės protokole nurodyta, kad kremas „Evija“ gali būti naudojamas kaip apsauginė priemonė nuo odos mikrosužeidimų. Tuo tarpu reklaminiame lapelyje rašoma, kad kremas „Evija“ veikia kaip antiseptikas, mažina uždegimą, labai tinka odos pažeidimams gydyti. Kremas minkština odą, saugo veidą ir rankas nuo nušalimo, taip pat jį galima vartoti kaip apsaugos priemonę nuo radioaktyviųjų spindulių, saulės. Taip pat reklamuojamos ir kitos kremo savybės: tinka esant hemorojui, iššutimams ir praguloms, raumenų sumušimams, padeda pūliuojant dantenoms, prasidėjus slogai, išsklaido besiformuojančius pūlinius ir kt.

Taryba nusprendė, kad R. Adomaičio individuali įmonė atliko veiksmus, kuriuos draudžia Reklamos įstatymas, kadangi daugeliui vartotojų teikdama tikrovės neatitinkančią informaciją juos klaidino ir veikė jų ekonominį elgesį, nes reklamuojant buvo siekiama skatinti apsauginio kremo „Evija“ kaip vaistų pardavimą.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 06 17