BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KONKURENCIJOS TARYBA BAIGĖ TYRIMĄ DĖL PASLAUGOS „LABAS KONTRAKTAS“ REKLAMOS

2014 10 09

Konkurencijos taryba atliko tyrimą dėl UAB „EUROCOM“ skleistos „Labas kontraktas“ reklamos ir išsiuntė šio tyrimo išvadas suinteresuotoms šalims. Preliminariu tyrėjų vertinimu, UAB „EUROCOM“ skleista „Labas kontraktas“ reklama neatitiko nustatytų leidžiamos lyginamosios reklamos reikalavimų ir tuo galimai pažeidė Reklamos įstatymo 6 straipsnį.

Konkurencijos tarybos ekspertų nuomone, UAB „EUROCOM“ iniciatyva interneto svetainėse www.labas.lt, www.youtube.com bei per televizijos kanalus „BTV“, „Info TV“, „LNK“, „NTV Mir“, „RTR Planeta“, „TV1“, „TV3“, „TV6“, „TV8“ skleistos reklamos pažeidė Reklamos įstatymo 6 straipsnio 1 ir 3 punktuose nustatytus lyginamosios reklamos reikalavimus. Minėtose reklamose vartotoja Ugnė teigė „Aš perėjau iš „Tele2“ į „Labas kontraktas“. Per 3 mėnesius sutaupiau apie 70 litų, kadangi dabar mano abonentinis mokestis yra mažesnis nei turėjau prieš tai“, o vartotojai Martynas ir Monika teigė „Anksčiau operatorius buvo mūsų „Tele2“ ir mokėdavom apie 80 litų už abu sunkiai, o čia už abudu 30-31 litus. Tai 50 litų ant sauskelnių jau yra“.

Konkurencijos taryba primena, kad lyginamoji reklama yra leidžiama tik išpildžius visas Reklamos įstatyme nustatytas sąlygas.

Konkurencijos taryba atkreipia dėmesį į tai, kad išsiųsdami pranešimą, Konkurencijos tarybos įgalioti pareigūnai informuoja įstatymo pažeidimu įtariamus asmenis apie tyrimo išvadas, tačiau tyrimo išvadų išsiuntimas dar nereiškia, kad įstatymo pažeidimas jau yra nustatytas. Drauge su pranešimu, ūkio subjektai gauna galimybę susipažinti su tyrimo medžiaga bei raštu pateikti savo paaiškinimus. Konkurencijos taryba, priimdama galutinį sprendimą, įvertina ir atsižvelgia į gautus paaiškinimus.

Konkurencijos taryba taip pat primena, kad yra parengusi Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gaires (832.8 KB ) bei trumpą šių gairių atmintin (211.5 KB )ę ir reguliariai  organizuoja nemokamus mokymus apie tai, kaip nepažeisti Reklamos įstatymo.

Pastabos:

Pranešimas apie tyrimo išvadas yra dokumentas, kurį, baigę tyrimą, parengia Konkurencijos tarybos įgalioti pareigūnai ir siunčia tyrimu suinteresuotiems asmenims. Šis dokumentas nėra viešai skelbiamas.

Reklamos įstatymo 6 straipsnis nustato reikalavimus lyginamajai reklamai: 1) reklama nėra klaidinanti pagal šio įstatymo 2 straipsnio 4 dalį ir 5 straipsnį; 2) reklamoje yra lyginamos prekės ar paslaugos, tenkinančios tuos pačius poreikius ar skirtos tiems patiems tikslams; 3) reklamoje yra objektyviai lyginamos viena ar daugiau šių prekių ir paslaugų reikšmingų, svarbių, galimų patikrinti ir būdingų savybių, taip pat gali būti lyginama ir kaina; 4) reklama nesukelia painiavos rinkoje nustatant reklamos davėją ir konkurentą arba reklamos davėjo ir konkurento prekių ar paslaugų ženklus, firmų vardus, kitus skiriamuosius žymenis, prekes ar paslaugas; 5) reklama nediskredituoja ir nemenkina konkurento prekių ar paslaugų ženklų, firmos vardo, kitų skiriamųjų žymenų, jo prekių, paslaugų, veiklos, finansinės ar kitokios padėties; 6) prekės, turinčios kilmės nuorodą, lyginamos su prekėmis, ant kurių yra tokia pat kilmės nuoroda; 7) nesąžiningai nesinaudojama konkurento prekių ženklo, firmos vardo ar kitų skiriamųjų žymenų reputacija arba konkuruojančios prekės nuoroda į kilmę; 8) reklamoje prekės ar paslaugos nepateikiamos kaip prekių ar paslaugų, pažymėtų turinčiu apsaugą prekių ženklu ar firmos vardu, imitacijos ar kopijos.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 09 22