BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KONKURENCIJOS TARYBA ĮTARIA, KAD UAB „CHERRY MEDIA LT“ GALĖJO KLAIDINTI PIRKĖJUS

2015 04 30

Konkurencijos taryba UAB „Cherry Media LT“ išsiuntė pranešimą apie baigtą tyrimą dėl galimai klaidinančios kvepalų reklamos.

Preliminariu Konkurencijos tarybos ekspertų vertinimu, bendrovei priklausančiame  išpardavimų portale beta.lt reklamose nurodytos kai kurių kvepalų palyginamosios kainos galėjo sudaryti vartotojams neteisingą įspūdį apie sumažintą jų kainą. Konkurencijos tarybos nuomone, vartotojams galimai buvo sukeliami nepagrįsti lūkesčiai, kad minėtame portale kvepalus buvo galima įsigyti pigiau, nei kitose tokias pačias prekes parduodančiose internetinėse parduotuvėse.

Konkurencijos taryba ne kartą yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, o nurodoma palyginamoji (referencinė) kaina turi būti pagrįsta ir atitikti realias kainas.

Konkurencijos taryba itin didelį dėmesį skiria informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina, sklaidai: nuolat organizuoja nemokamus seminarus įmonėms  ir asociacijoms, 2013 m. patvirtino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės (832.8 KB ). Kartu su gairėmis, Konkurencijos tarybos ekspertai parengė ir trumpą atmintinę (211.5 KB ), kurioje itin koncentruotai yra pristatomi svarbiausi reklamos vertinimo kriterijai, leistini ir neleistini teiginiai bei kita svarbi informacija.

Konkurencijos tarybos ekspertai 2014 m. išnagrinėjo 284 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 132 įspėjimus, siūlančius pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.

UAB „Cherry Media LT“ 2014 m. birželio 12 d. jau buvo bausta už vartotojus klaidinusių reklamų skleidimą. Vilniaus apygardos administracinis teismas pripažino, kad Konkurencijos taryba bendrovei baudą skyrė pagrįstai, tačiau sumažino jos dydį. Konkurencijos taryba VAAT sprendimą sumažinti baudą ne kartą dėl galimai klaidinančios reklamos skleidimo įspėtai bendrovei apskundė teismui.

 

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 09 23