BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KONKURENCIJOS TARYBA LEIDO UAB „MOKILIZINGAS“ ĮSIGYTI PO 100 PROC. AB BANKO „FINASTA“, UAB „FINASTA ASSET MANAGEMENT“ ir AB FINANSŲ MAKLERIO ĮMONĖS „FINASTA“ AKCIJŲ

2014 07 11

Konkurencijos taryba liepos 10 d. leido vykdyti koncentraciją uždarajai akcinei bendrovei „Mokilizingas“ įsigyjant 100 proc. AB banko „FINASTA“, 100 proc. UAB „Finasta Asset Management ir 100 proc. AB finansų maklerio įmonės „FINASTA“ akcijų.

UAB „Mokilizingas“ yra nebankinė finansinė institucija, teikianti išperkamosios nuomos ir vartojimo paskolų paslaugas fiziniams asmenims Lietuvos Respublikos teritorijoje.

AB bankas „FINASTA“ teikia  kompleksines investicijų, finansų valdymo ir įmonių finansų paslaugas privatiems ir verslo klientams.

UAB „Finasta Asset Management” teikia pensijų, investicinių fondų ir individualių portfelių valdymo, individualių investavimo krypčių formavimo ir kitas turto valdymo paslaugas privatiems ir instituciniams klientams.

AB FMĮ „FINASTA“ yra nebankinė finansų maklerių įmonė, kurios veikla apima tarpininkavimą perkant ir parduodant vertybinius popierius bei emitentų apskaitos paslaugas.

Įvertinusi su sandoriu susijusias aplinkybes, Konkurencijos taryba konstatavo, kad dėl numatomos vykdyti koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis, ar itin apribota konkurencija atitinkamose rinkose.

Konkurencijos taryba taip pat atkreipia dėmesį, kad vidutinis pranešimų apie koncentraciją terminas nuo 2011 m. sutrumpėjo net 12 d. Vidutinė pranešimų apie koncentracija nagrinėjimo trukmė – 30 dienų.

Nutarimas skelbiamas Konkurencijos tarybos interneto svetainės skiltyje „Naujausi nutarimai“.

Pastabos

(1) Koncentracijos – tai atvejai, kuomet jungiasi įmonės arba viena įmonė ar fizinis asmuo, jau turintis vieno ūkio subjekto kontrolę, įgyja kito ūkio subjekto kontrolę. Kadangi dėl šių pokyčių rinkoje gali būti itin apribota veiksminga konkurencija, kontrolę įgyjantys asmenys ar besijungiančios įmonės, kurių apyvartos viršija Konkurencijos įstatyme nustatytas ribas, koncentracijos įgyvendinimui privalo gauti Konkurencijos tarybos leidimą. Konkurencijos taryba leidžia vykdyti tik tas koncentracijas, dėl kurių reikšmingai nepablogėtų konkurencijos sąlygos.

(2) Ūkio subjekto kontrolė – tai visokios iš įstatymų ar sandorių atsirandančios teisės, suteikiančios kontroliuojančiam asmeniui galimybę įgyvendinti savo sprendimus dėl kontroliuojamo ūkio subjekto ūkinės veiklos. Tokias kontrolės teises suteikia, pavyzdžiui, nuosavybės teisė į visą ar dalį ūkio subjekto turto arba teisė naudoti visą ar dalį ūkio subjekto turto, taip pat kitos teisės, kurios leidžia daryti lemiamą įtaką ūkio subjekto organų sprendimams ar personalo sudėčiai.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 09 22