KONKURENCIJOS TARYBA NETIRS, AR „FINISH“ REKLAMA PAŽEIDŽIA REKLAMOS IR KONKURENCIJOS ĮSTATYMUS
Konkurencijos taryba 2014 m. rugpjūčio 26 d. priėmė nutarimą, kuriuo atsisakė pradėti tyrimą dėl „Finish“ reklamos atitikties Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo ir Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 15 straipsnio reikalavimams.
Henkel Latvia Sia skundė reklamą, kurioje, anot Pareiškėjo, „indaplovių tabletės Finish Power & Pure“ tabletėsyra pristatomos kaip pranašesnės už kitas tabletes. Reklamoje teigiama, kad jose mažiau cheminių medžiagų, jos yra nekenksmingos, kokybiškesnės už kitas indaplovių tabletes ir pirmaujančios pagal visus kriterijus.
Konkurencijos taryba, nustačius, kad Henkel Latvia Sia iniciatyva ginčas tokiu pačiu pagrindu jau yra nagrinėjamas bendrosios kompetencijos teisme kur, tikėtina bus išspręstas iš esmės,nutarė, kad nagrinėjimo procedūra minėtu pagrindu neturi strateginės reikšmės. Konkurencijos taryba taip pat įvertino ir tai, kad tyrimo atlikimas lemtų neracionalų KT išteklių naudojimą, nes tikėtini rezultatai gali būti pasiekti bendrosios kompetencijos teismo sprendimu. Pažymėtina, kad šiuo metu Konkurencijos tarybai apskųsta reklama nebėra skleidžiama.
Konkurencijos tarybos ekspertai, vertindami, ar nagrinėjimo procedūra atitinka veiklos prioritetą, vadovaujasi įtakos veiksmingai vartotojų teisių ir teisėtų interesų apsaugai, strateginės reikšmės bei racionalaus išteklių naudojimo principais.
Atstovė viešiesiems ryšiams