KONKURENCIJOS TARYBA PRADEDA TIRTI GALIMAI KLAIDINANČIĄ PADANGŲ REKLAMĄ
Konkurencijos taryba pradėjo tyrimą dėl galimai klaidinančios Vianor padangų kainų reklamos.
Tyrimą Konkurencijos taryba pradėjo atkreipusi dėmesį į padangų reklamas interneto svetainėje www.delfi.lt. Reklamos skelbė: „Mažiausių kainų lyderis Lietuvoje! Vianor” bei „Padangos pigiausiai Lietuvoje“.
Preliminarios analizės metu nustatyta, kad kitos įmonės siūlo padangas įsigyti pigiau nei nurodyta Vianor padangų skleidžiamoje reklamoje.
Atsižvelgusi į šias aplinkybes ir vadovaudamasi Reklamos įstatymu, Konkurencijos taryba tyrimo metu vertins, ar aptariama reklama gali klaidinti vartotojus.
Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindas įtarti pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad pažeidimas egzistuoja.
Pastaba
Klaidinančia reklama laikoma reklama, kuri bet kokiu būdu, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina arba gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kuri dėl savo klaidinančio pobūdžio gali paveikti jų ekonominį elgesį arba kuri dėl šių priežasčių pakenkia ar gali pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti (Reklamos įstatymo 2 straipsnis 3 dalis).
Atstovė viešiesiems ryšiams