Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

 

 

Privatumo politika

KONKURENCIJOS TARYBA PRADĖJO TRIS NAUJUS TYRIMUS DĖL GALIMAI KLAIDINANČIŲ REKLAMŲ TEIGINIŲ

2008 04 03

Konkurencijos taryba posėdyje nutarė pradėti tyrimus dėl kai kurių skelbtų reklamos teiginių atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams.

Atsižvelgusi į Lietuvos Respublikos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos pateiktą informaciją, Konkurencijos taryba pradėjo tyrimą dėl mėsos gaminių reklamos, nurodančios jų priskyrimą vaikiškų produktų grupei, atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams. Tyrimas pradėtas esant pagrindo įtarti, kad kai kurių mėsos gaminių reklama, jų pavadinimuose tiesiogiai ar netiesiogiai nurodant konkretaus mėsos gaminio priskyrimą vaikiškų produktų grupei, gali turėti klaidinančios reklamos požymių, kadangi nustatyta faktų, jog vaikams skirti mėsos gaminiai savo sudėtimi nesiskiria nuo kitų tos pačios grupės mėsos gaminių.

Pagal Valstybinės lošimų komisijos pateiktą informaciją pradėtas tyrimas dėl reklamos, skelbtos televizijos žaidimo - loterijos „Taip arba Ne“ metu, esant įtarimų, kad TV3 kanalu organizuoto žaidimo - loterijos „Akcija 100 000 Lt“ taisyklės ir laidos metu skelbta reklama – informacija gali turėti klaidinančios reklamos požymių.

Konkurencijos taryba pradėjo tyrimą dėl reklaminio teiginio „Big Bank greičiausias kelias iki pinigų“ atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams esant pagrindo įtarti, kad skelbiama reklama gali turėti klaidinančios reklamos požymių. Skundą dėl šios reklamos pateikė UAB „General Financing“, mananti, kad ši reklama gali ne tik paveikti vartotojų ekonominį elgesį, bet ir pakenkti bendrovės galimybėms konkuruoti išduodant vartojimo kreditus.

Atstovė viešiesiems ryšiams