KONKURENCIJOS TARYBA PRADĖJO TYRIMĄ DĖL GALIMAI KLAIDINANČIOS „LUKOIL“ REKLAMOS
Konkurencijos taryba, išnagrinėjusi vartotojo skundą, nutarė pradėti tyrimą dėl degalinėse „LUKOIL“ vykdytos akcijos „Sabonis 220“ reklamos atitikties Reklamos įstatymo reikalavimas. Šioje reklamoje siūloma akcijos metu, surinkus atitinkamą kiekį lipdukų, už ypatingą kainą įsigyti reklamoje nurodytas prekes.
Surinkęs reikiamą kiekį lipdukų, vartotojas kreipėsi į „LUKOIL“ degalinę, nurėdamas įsigyti reklamoje nurodytą prekę už sumažintą kainą, tačiau jam buvo paaiškinta, jog tos prekės nebėra prekyboje ir jos ateityje nebebus. Vartotojo nuomone, jis buvo minėtos reklamos suklaidintas, nes, tikėdamasis, kad galės pasinaudoti reklamoje minimu pasiūlymu, vartotojas pylėsi degalus būtent „LUKOIL“ degalinėse, nors, kaip nurodo vartotojas, kai kuriose kitose degalinėse galėjo įsigyti degalų pigiau.
Konkurencijos taryba, išnagrinėjusi visas aplinkybes, vadovaudamasi Reklamos įstatymu, nutarė, kad yra pagrindo įtarti, jog degalinėse „LUKOIL“ vykdytos akcijos „Sabonis 220“ reklama gali turėti klaidinančios reklamos požymių. Atsižvelgdama į tai, Konkurencijos taryba nutarė pradėti tyrimą. Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindo įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja.
Pastaba
(1) Reklamos įstatymo 2 straipsnio 4 dalyje nurodyta, kad klaidinančia reklama laikoma reklama, kuri bet kokiu būdu, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina arba gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kuri dėl savo klaidinančio pobūdžio gali paveikti jų ekonominį elgesį arba kuri dėl šių priežasčių pakenkia ar gali pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti.
Konkurencijos tarybos komunikacijos skyrius
Atstovė viešiesiems ryšiams