KONKURENCIJOS TARYBA PRADĖJO TYRIMĄ DĖL GALIMAI KLAIDINANČIOS MOBILIOJO 4G INTERNETO „MEZON“ REKLAMOS
Konkurencijos taryba skundo pagrindu pradėjo tyrimą dėl Lietuvos radijo ir televizijos centro įvairiais televizijos kanalais skleistos reklamos, kurioje buvo teigiama, kad mobilusis internetas 4G „MEZON“ yra greičiausias mobilusis internetas Lietuvoje. Tyrimas pradėtas, įtarus, kad ši reklama gali turėti klaidinančios reklamos požymių.
Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindo įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja.
Pastaba
Reklamos įstatymo 2 straipsnio 4 dalyje nurodyta, kad klaidinančia reklama laikoma reklama, kuri bet kokiu būdu, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina arba gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kuri dėl savo klaidinančio pobūdžio gali paveikti jų ekonominį elgesį arba kuri dėl šių priežasčių pakenkia ar gali pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti.
Komunikacijos skyrius
Atstovė viešiesiems ryšiams