KONKURENCIJOS TARYBA PRADĖJO TYRIMĄ DĖL GALIMAI KLAIDINANČIOS OMEGAMARINE FORTE+ REKLAMOS
Š. m. vasario 4 d. Konkurencijos taryba pradėjo tyrimą dėl „OmegaMarine Forte+“ reklamos atitikties Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo reikalavimams.
Konkurencijos taryba vertins, ar UAB „Natural Pharmaceuticals“ skleidžiama reklama, kuria siūloma nemokamai ir tik per tam tikrą laikotarpį įsigyti maisto papildą „OmegaMarine Forte+“, gali klaidinti vartotojus.
Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindas įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja.
Pastaba
(1) Pagal Reklamos įstatymo 5 str. 6 d. reklama bet kuriomis aplinkybėmis laikoma klaidinančia, jeigu ji turi Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo 7 str. 18 p. nurodytų klaidinančios veiklos požymių. Pvz., jei produktas yra apibūdinimas kaip „nemokamas“ ar pan., tačiau vartotojas turi mokėti ne tik neišvengiamas išlaidas, susidarančias dėl vartotojo reakcijos į komercinę veiklą (pavyzdžiui, vartotojo pašto ar telefono ryšio išlaidas pagal įprastus tarifus ir panašiai), ar išlaidas dėl produkto paėmimo ar mokėjimo už jo pristatymą.
(2) Pagal Reklamos įstatymo 5 str. 6 d. reklama bet kuriomis aplinkybėmis laikoma klaidinančia, jeigu ji turi Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo 7 str. 7 p. nurodytų klaidinančios komercinės veiklos požymių – tai apgaulingas tvirtinimas, kad produktą bus galima įsigyti tik per ypač trumpą laikotarpį arba kad tik tuo laikotarpiu jį bus galima įsigyti nustatytomis sąlygomis, taip siekiant paskatinti vartotoją nedelsiant priimti sprendimą, nesuteikiant vartotojui galimybės ar pakankamai laiko priimti informacija paremtą sprendimą.
Atstovė viešiesiems ryšiams