KONKURENCIJOS TARYBA PRADĖJO TYRIMĄ DĖL GALIMAI KLAIDINANČIOS PREKYBOS CENTRO „OZAS“ REKLAMOS
Konkurencijos taryba atkreipė dėmesį į prekybos centro „Ozas“ vykdytos akcijos „Pirk ir gauk dovanų bilietą į filmą „Madagaskaras 3“ reklamą. Šios akcijos metu už 120 Lt apsipirkus prekybos centre buvo galima gauti bilietą į filmą „Madagaskaras 3“ nemokamai, tačiau, dar nepasibaigus reklamoje nurodytam akcijos laikotarpiui, galimai nebebuvo suteikiami bilietai pagal akcijos reklamoje nurodytas sąlygas.
Konkurencijos taryba kreipėsi į UAB „Ozantis“. Iš pateiktų duomenų buvo nustatyta, kad UAB „Ozantis“ akcijai skirti visi bilietai buvo pradėti dalinti 2012 m. birželio 8 d., o išdalinti 2012 m. birželio 10 d., t. y. per pirmąsias tris akcijos dienas. Išnagrinėjusi visas aplinkybes, vadovaujantis Reklamos įstatymu, nutarta pradėti tyrimą, kadangi yra pagrindo įtarti, jog PC „Ozas“ skleista reklama gali turėti klaidinančios reklamos požymių.
Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindo įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja.
Pastaba
Reklamos įstatymo 2 straipsnio 4 dalyje nurodyta, kad klaidinančia reklama laikoma reklama, kuri bet kokiu būdu, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina arba gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kuri dėl savo klaidinančio pobūdžio gali paveikti jų ekonominį elgesį arba kuri dėl šių priežasčių pakenkia ar gali pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti.
Komunikacijos skyrius
Atstovė viešiesiems ryšiams