KONKURENCIJOS TARYBA PRADĖJO TYRIMĄ DĖL GALIMAI KLAIDINANČIOS PREKYBOS TINKLO „RIMI“ REKLAMOS
Š. m. rugsėjo 29 d. Konkurencijos taryba pradėjo tyrimą dėl prekybos tinklo „Rimi“ reklamos atitikties Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo reikalavimams.
Konkurencijos taryba vertins, ar prekybos tinklo „Rimi“ spaudoje, radijuje ir televizijoje skleista reklama apie nuolaidą žaislams galėjo klaidinti vartotojus.
Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindas įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja.
Konkurencijos taryba yra parengusi Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gaires (832.8 KB ) bei trumpą šių gairių atmintinę (211.5 KB ), nuolat organizuoja nemokamus mokymus apie tai, kaip nepažeisti Reklamos įstatymo. Konkurencijos taryba taip pat atkreipia dėmesį tai, kad reklamoje turi būti aiškiai nurodyta, kurioms prekėms akcija ar nuolaida yra taikoma.
Atstovė viešiesiems ryšiams