Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

KONKURENCIJOS TARYBA PRADĖJO TYRIMĄ DĖL GALIMAI KLAIDINANČIOS PREKYBOS TINKLO „RIMI“ REKLAMOS

2014 09 29

Š. m. rugsėjo 29  d. Konkurencijos taryba pradėjo tyrimą dėl prekybos tinklo „Rimi“ reklamos atitikties Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo reikalavimams.

Konkurencijos taryba vertins, ar prekybos tinklo „Rimi“ spaudoje, radijuje ir televizijoje skleista  reklama apie  nuolaidą žaislams galėjo klaidinti vartotojus.

Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindas įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja.

Konkurencijos taryba yra parengusi Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gaires bei trumpą šių gairių atmintinę, nuolat organizuoja nemokamus mokymus apie tai, kaip nepažeisti Reklamos įstatymo. Konkurencijos taryba taip pat atkreipia dėmesį tai, kad reklamoje turi būti aiškiai nurodyta, kurioms prekėms akcija ar nuolaida yra taikoma.

Atstovė viešiesiems ryšiams