KONKURENCIJOS TARYBA PRADĖJO TYRIMĄ DĖL GALIMAI KLAIDINANČIOS SPLIUS, UAB PASLAUGŲ REKLAMOS
Konkurencijos taryba gavo skundą dėl SPLIUS, UAB lankstinukais bei kitais būdais skleistos galimai klaidinančios reklamos, kurioje vartotojams buvo siūloma palankiomis sąlygomis užsisakyti bendrovės teikiamas interneto, skaitmeninės televizijos, kabelinės televizijos bei bevielio interneto paslaugas. Įvertinus SPLIUS, UAB gautus paaiškinimus pastebėta, jog reklamoje buvo atskleistos ne visos esminės pasiūlymų sąlygos, tuo galimai klaidinant vartotojus.
Atsižvelgusi į šias aplinkybes, Konkurencijos taryba nutarė pradėti tyrimą dėl Reklamos įstatymo pažeidimo įtarusi, jog SPLIUS, UAB skleista reklama gali turėti klaidinančios reklamos požymių.
Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindo įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja.
Pastaba
Reklamos įstatymo 2 straipsnio 4 dalyje nurodyta, kad klaidinančia reklama laikoma reklama, kuri bet kokiu būdu, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina arba gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kuri dėl savo klaidinančio pobūdžio gali paveikti jų ekonominį elgesį arba kuri dėl šių priežasčių pakenkia ar gali pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti.
Komunikacijos skyrius
Atstovė viešiesiems ryšiams