KONKURENCIJOS TARYBA PRADĖJO TYRIMĄ DĖL REKLAMUOJAMŲ PIGIAUSIŲ AVIABILIETŲ
Konkurencijos taryba nutarė pradėti tyrimą dėl ūkio subjektų, parduodančių aviabilietus, reklamos atitikties Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo reikalavimams. Tyrimas pradėtas esant pagrindo įtarti, kad kai kuriose interneto svetainėse skleidžiama reklama, kurioje teigiama: „skrydžiai parenkami automatizuotos sistemos, kuri garantuoja, kad mūsų siūlomi skrydžių aviabilietai bus pigiausi“ bei „pigiausi bilietai internetu“ gali būti klaidinanti, kadangi palyginus šiose interneto svetainėse pateiktus pasiūlymus su pasiūlymais kitose interneto svetainėse, pastarosiose konkrečiam skrydžiui įsigyti bilietus atsieina kur kas pigiau.
Reklamos įstatyme nurodyta, kad klaidinančia reklama laikoma reklama, kuri bet kokiu būdu, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina arba gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kuri dėl savo klaidinančio pobūdžio gali paveikti jų ekonominį elgesį arba kuri dėl šių priežasčių pakenkia ar gali pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti. Šiuo metu vartotojams, sumažėjus tiesioginių skrydžių iš Vilniaus tarptautinio oro uosto, reklamuojamų skrydžių paieška, jų patogumas ir aviabilietų kainos yra pakankamai svarbūs veiksniai renkantis paslaugą.
Atstovė viešiesiems ryšiams