KONKURENCIJOS TARYBA PRISTATO SEMINARŲ CIKLĄ APIE REKLAMĄ
Konkurencijos taryba verslo asociacijoms ir kitoms suinteresuotoms institucijoms rengia seminarų ciklą apie reklamą. Pirmąjį tokį seminarą spalio 23 d. Konkurencijos taryba rengia Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) nariams, o spalio 30 d. - Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) nariams.
Seminarų tikslas – supažindinti reklamos specialistus su Konkurencijos tarybos veikla ir įgaliojimais, o taip pat pristatyti spalio mėnesį Konkurencijos tarybos parengtas Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gaires bei trumpą šių gairių atmintinę (211.5 KB ).
Seminarų metu Konkurencijos tarybos ekspertai pateiks daug pavyzdžių iš Konkurencijos tarybos ir teismų praktikos, iliustruojančių kokių reklamos formuluočių reikėtų vengti, bei kitos naudingos informacijos, parengtos apibendrinus Reklamos įstatymo, Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo, Konkurencijos įstatymo bei Europos Sąjungos direktyvų nuostatas, teismų praktiką ir kitus šaltinius.
Konkurencijos taryba tikisi, kad parengti dokumentai bei seminarai bus naudingi ir reklamos srityje dirbančiam verslui, ir vartotojams: reklamos specialistai kurs ne tik patrauklias, bet ir teisingas vartotojams siūlomų prekių ir paslaugų reklamas. „Paprastai tariant, verslui – aiškesnės žaidimo taisyklės, o vartotojui – galimybė gauti teisingesnę ir išsamesnę informaciją“, – sako Konkurencijos tarybos pirmininkas Šarūnas Keserauskas.
2012 m. Konkurencijos taryba išsiuntė 74 prašymus įmonėms pakeisti arba nutraukti reklamos sklaidą, šių metų I-ą pusmetį – 69. Tai, kad dialogu, o ne tik baudomis grįstas bendradarbiavimas yra teisingas pasirinkimas, liudija ir statistika: 2011 m. Konkurencijos taryba priėmė 12 nutarimų, kuriuose pripažino, kad įmonės skleidė neleistiną reklamą, 2012 m. – 5, o 2013 m. – 6.
Komunikacijos skyrius
Atstovė viešiesiems ryšiams