BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KONKURENCIJOS TARYBA PRISTATO SEMINARŲ CIKLĄ APIE REKLAMĄ

2013 10 23

Konkurencijos taryba verslo asociacijoms ir kitoms suinteresuotoms institucijoms rengia seminarų ciklą apie reklamą. Pirmąjį tokį seminarą spalio 23 d. Konkurencijos taryba rengia Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) nariams, o spalio 30 d.  - Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) nariams.

Seminarų tikslas – supažindinti reklamos specialistus su Konkurencijos tarybos veikla ir įgaliojimais, o taip pat pristatyti spalio mėnesį Konkurencijos tarybos parengtas Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gaires bei trumpą šių gairių atmintinę (211.5 KB ).

Seminarų metu Konkurencijos tarybos ekspertai pateiks daug pavyzdžių iš  Konkurencijos tarybos ir teismų praktikos, iliustruojančių kokių reklamos formuluočių reikėtų vengti, bei kitos naudingos informacijos, parengtos apibendrinus Reklamos įstatymo, Nesąžiningos komercinės veiklos  vartotojams draudimo įstatymo, Konkurencijos įstatymo bei Europos Sąjungos direktyvų nuostatas, teismų praktiką ir kitus šaltinius.

Konkurencijos taryba tikisi, kad parengti dokumentai bei seminarai bus naudingi ir reklamos srityje dirbančiam verslui, ir vartotojams: reklamos specialistai kurs ne tik patrauklias, bet ir teisingas vartotojams siūlomų prekių ir paslaugų reklamas. „Paprastai tariant, verslui – aiškesnės žaidimo taisyklės, o vartotojui – galimybė gauti teisingesnę ir išsamesnę informaciją“, – sako Konkurencijos tarybos pirmininkas Šarūnas Keserauskas.

2012 m. Konkurencijos taryba išsiuntė 74 prašymus įmonėms pakeisti arba nutraukti reklamos sklaidą, šių metų I-ą pusmetį – 69. Tai, kad dialogu, o ne tik baudomis grįstas bendradarbiavimas yra teisingas pasirinkimas, liudija ir statistika: 2011 m. Konkurencijos taryba priėmė 12 nutarimų, kuriuose pripažino, kad įmonės skleidė neleistiną reklamą, 2012 m. – 5, o 2013 m. – 6.

 

Komunikacijos skyrius

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 09 06