BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KONKURENCIJOS TARYBA SKYRĖ BAUDĄ UŽ KLAIDINANČIĄ MOBILIOJO INTERNETO „MEZON“ REKLAMĄ

2013 08 27

Konkurencijos taryba rugpjūčio 27 d. skyrė 20 000 Lt baudą AB Lietuvos radijo ir televizijos centrui (toliau – LRTC) už klaidinančios mobiliojo interneto „MEZON“ reklamos naudojimą.

Tyrimą Konkurencijos taryba pradėjo gavusi UAB „Omnitel“ skundą dėl mobiliojo interneto „MEZON“ reklamos, kurioje buvo teigiama, kad „MEZON“ yra greičiausias mobilusis internetas Lietuvoje.

Tyrimo metu Konkurencijos taryba nustatė, kad LRTC reklamą skleidė 2012 m. rugpjūčio-rugsėjo mėn. skrajutėmis mobiliojo interneto „MEZON“ prekybos vietose, internete bei televizijoje. Atlikusi informacijos analizę, Konkurencijos taryba nustatė, kad LRTC nepateikė reklamos teiginius apie greičiausią mobilųjį internetą Lietuvoje pagrindžiančių įrodymų, ir nurodė, jog LRTC neobjektyviai palygino mobiliojo interneto „MEZON“ ir kitų mobiliojo interneto operatorių tiekiamo interneto spartos duomenis.

Patikrinusi dešimties didžiausių Lietuvos miestų mobiliojo interneto spartos matavimų duomenis, Konkurencijos taryba nustatė, kad reklamoje nurodytais laikotarpiais septyniuose iš šių dešimties miestų bent pagal vieną matavimo rodiklį (HTTP, FTP-D ar FTP-U) mobilusis internetas „MEZON“ nebuvo greičiausias. Be to, mobilusis internetas „MEZON“ neveikė kai kuriose vietovėse, kuriose veikė kitų mobiliojo interneto operatorių internetas, todėl šiose vietovėse „MEZON“ taip pat negalėjo būti greičiausias.

Skirdama baudą už klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba atsižvelgė į tai, kad skleisti reklaminiai teiginiai apie greičiausią mobilųjį internetą Lietuvoje buvo neteisingi, ilgą reklamos sklaidos trukmę, didelį mastą, taip pat į lengvinančią aplinkybę – LRTC pripažino pažeidimą.

 

Konkurencijos tarybos nutarimą galima rasti čia.

 

 

Pastaba

 

Reklamos įstatymo 2 straipsnio 3 dalyje nurodyta, kad klaidinančia reklama laikoma reklama, kuri bet kokiu būdu, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina arba gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kuri dėl savo klaidinančio pobūdžio gali paveikti jų ekonominį elgesį arba kuri dėl šių priežasčių pakenkia ar gali pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti.

 

 

Komunikacijos skyrius

 

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 09 16