BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KONKURENCIJOS TARYBA: UAB „CHERRY MEDIA LT“ KLAIDINO PIRKĖJUS

2015 06 08

Konkurencijos taryba nustatė, kad  UAB „Cherry Media LT“ skleista trijų rūšių kvepalų „Lacoste“ reklama turėjo klaidinačios reklamos požymių ir taip pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus.

Konkurencijos tarybos ekspertų vertinimu, Bendrovei priklausančiame išpardavimų portale beta.lt  ivairiais laikotarpiais nuo 2014 m. gruodžio 23 d. iki 2015 m. sausio 6 d. skleistose reklamose nurodytos „Lacoste Pour Femme EDP 50 ml“, „Lacoste Pour Femme EDP 90 ml“ ir  „Lacoste Eau de Lacoste Sensuelle EDP 90 ml“ kvepalų palyginamosios kainos sudarė vartotojams neteisingą įspūdį apie sumažintą jų kainą. Konkurencijos tarybos nuomone, vartotojams buvo sukeliami nepagrįsti lūkesčiai, kad minėtame portale kvepalus buvo galima įsigyti gerokai pigiau, nei kitose tokias pačias prekes parduodančiose internetinėse parduotuvėse. Pažymėtina, kad daugeliu atvejų Bendrovės „sumažintomis“ kainomis siūlomi kvepalai buvo brangesni nei tokie pat kvepalai kitose internetinėse parduotuvėse.

Konkurencijos taryba, įvertinusi visas aplinkybes ir tai, UAB „Cherry Media LT“ Reklamos įstatymo 5 straipsnį pažeidė jau antrą kartą per vienerių metų laikotarpį, Bendrovei skyrė 17 522 eurų baudą.

Konkurencijos taryba ne kartą yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, o nurodoma palyginamoji (referencinė) kaina turi būti pagrįsta ir atitikti realias kainas.

Konkurencijos taryba itin didelį dėmesį skiria informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina, sklaidai: nuolat organizuoja nemokamus seminarus įmonėms  ir asociacijoms, 2013 m. patvirtino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės (832.8 KB ). Kartu su gairėmis, Konkurencijos tarybos ekspertai parengė ir trumpą atmintinę (211.5 KB ), kurioje itin koncentruotai yra pristatomi svarbiausi reklamos vertinimo kriterijai, leistini ir neleistini teiginiai bei kita svarbi informacija.

Konkurencijos tarybos ekspertai 2014 m. išnagrinėjo 284 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 132 įspėjimus, siūlančius pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.

UAB „Cherry Media LT“ 2014 m. birželio 12 d. jau buvo bausta už vartotojus klaidinusių reklamų skleidimą. Vilniaus apygardos administracinis teismas pripažino, kad Konkurencijos taryba bendrovei baudą skyrė pagrįstai, tačiau sumažino jos dydį. Konkurencijos taryba VAAT sprendimą sumažinti baudą ne kartą dėl galimai klaidinančios reklamos skleidimo įspėtai bendrovei apskundė teismui.

Konkurencijos tarybos nutarimas skelbiamas institucijos svetainės skiltyje Naujausi nutarimai.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 09 23