Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

KONKURENCIJOS TARYBA: UAB „PIGU“ GALIMAI VĖL KLAIDINO VARTOTOJUS

2016 02 03
2120_2697091b00cb14dbece543231f5f8ce3 (1).jpg

Konkurencijos taryba UAB „Pigu“ išsiuntė pranešimą apie baigtą tyrimą dėl galimai klaidinančių kvepalų ir buitinės technikos reklaminių pasiūlymų.

Preliminariu Konkurencijos tarybos ekspertų vertinimu, UAB „Pigu“ 2015 m. liepos 29 d. įvairiose interneto svetainėse bei naujienlaiškiuose skleista reklama „Didysis vidurvasario išpardavimas; Kvepalų ir buitinės technikos pasiūlymai vienai dienai!; iki - 80 %“ arba „Kvepalų ir buitinės technikos pasiūlymai vienai dienai!; iki - 80 %“, klaidino pirkėjus. Bendrovė vartotojams siūlė įsigyti dviejų skirtingų kategorijų prekių su nuolaidomis iki 80 proc., tačiau paaiškėjo, kad kvepalai su 80 proc. nuolaida akcijos metu buvo siūlomi tik vieni, o buitinei technikai aukščiausia taikyta nuolaida (pagal www.pigu.lt tinklalapyje nurodytą informaciją) siekė tik 58 proc.

Konkurencijos taryba ne kartą yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, Konkurencijos taryba taip pat primena, kad UAB “Pigu” skleista įvairių el. parduotuvėje parduodamų prekių reklama 2015 metais jau buvo pripažinta kaip pažeidžianti Reklamos įstatymo reikalavimus, o 2014-2015 m. bendrovė dėl galimai klaidinančių panašaus pobūdžio reklamų buvo įspėta du kartus.

Konkurencijos tarybos ekspertai 2015 m. išnagrinėjo net 433 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos, iš jų 102 savo iniciatyva, tačiau tyrimus pradėjo tik dėl 6 galimai klaidinančios reklamos atveju ir baigė 3 ankstesniais metais pradėtus tyrimus. Konkurencijos taryba didelį dėmesį skiria Reklamos įstatymo pažeidimų prevencijai ir informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina, sklaidai: nuolat organizuoja nemokamus seminarus įmonėms  ir asociacijoms. Konkurencijos tarybos ekspertai 2015 m., reaguodami į vartotojų pranešimus apie galimai klaidinančią reklamą reklaminės veiklos subjektams  išsiuntė 159 įspėjimus.