BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KONKURENCIJOS TARYBA „VP MARKET“ SKELBTĄ REKLAMĄ PRIPAŽINO KLAIDINANČIA

2006 06 01

Posėdyje, apsvarsčiusi atlikto tyrimo dėl UAB „VP Market“ skelbtos reklamos atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams išvadas, išklausiusi bendrovės „VP Market“ atstovo argumentus, Konkurencijos taryba priėmė nutarimą. Vadovaudamasi Reklamos įstatymo reikalavimais, Konkurencijos taryba UAB „VP Market“ skelbtą reklaminį teiginį „Maxima - pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje“ pripažino klaidinančia reklama ir įpareigojo bendrovę nedelsiant nutraukti klaidinančios reklamos naudojimą. Už Reklamos įstatymo pažeidimą UAB „VP Market“ skirta 19 500 Lt bauda.

Tyrimas buvo pradėtas pagal UAB „Palink“ pareiškimą. Konkurencijos taryba gavo ir vartotojų skundų, kuriuose nurodyta, kad UAB „VP Market“ reklama „Maxima - pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje“ juos klaidino. Tyrimo metu paaiškėjo, kad, prieš skelbdama minimą reklamos teiginį, bendrovė „VP Market“ savo parduotuvėse „Maxima“ atliko parduodamų prekių perkainavimą, sumažindama jų kainas taip, kad jos vidutiniškai būtų mažesnės, nei konkurentų parduotuvėse. Konkurencijos tarybos nuomone, prekių kainų sumažinimas taip, kad jos vidutiniškai būtų mažesnės už konkurentų prekių kainas, nesuteikė pagrindo teikti, jog „Maxima“ yra pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje. Be to, surinkta įrodymų, jog reklamos skleidimo metu kai kurios prekės „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse nebuvo pigiausios.

Konkurencijos taryba konstatavo, kad, skleisdama reklamos teiginį „Maxima - pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje“, bendrovė „VP Market“ klaidino reklamos vartotojus ir skatino jų ekonominę elgseną. Kadangi kaina yra vienas svarbiausių kriterijų vartotojams renkantis prekes ir paslaugas, skelbtas reklaminis teiginys vidutiniam vartotojui galėjo leisti tikėtis, kad, nuėjęs į bet kurią Lietuvoje esančią prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvę, bet kurią ten esančią prekę galės įsigyti už mažesnę kainą, nei už ją mokėtų kitose, ne „Maxima“ prekybos tinklui priklausančiose parduotuvėse.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 06 19