KT NUOMONE, „BETA LT“ GALIMAI VĖL KLAIDINA VARTOTOJUS
Šiandien Konkurencijos taryba nutarė pradėti tyrimą dėl galimai klaidinančios kvepalų reklamos išpardavimų portale „beta.lt“.
Šis išpardavimų portalas priklauso UAB „Cherry Media LT“, kuri 2014 m. birželio 12 d. jau buvo bausta už vartotojus klaidinusių reklamų skleidimą.
Šiuo metu VAAT nagrinėja bendrovės pateiktą skundą dėl Konkurencijos tarybos pernai skirtos 17 100 litų (4 952 eurų) baudos pagrįstumo.
Konkurencijos taryba ne kartą yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, o nurodoma palyginamoji (referencinė) kaina turi būti pagrįsta ir atitikti realias kainas.
Konkurencijos taryba itin didelį dėmesį skiria informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina, sklaidai: nuolat organizuoja nemokamus seminarus įmonėms ir asociacijoms, 2013 m. patvirtino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės (832.8 KB ). Kartu su gairėmis, Konkurencijos tarybos ekspertai parengė ir trumpą atmintinę (801 KB ), kurioje itin koncentruotai yra pristatomi svarbiausi reklamos vertinimo kriterijai, leistini ir neleistini teiginiai bei kita svarbi informacija.
Atstovė viešiesiems ryšiams