PATVIRTINTAS COVID-19 VALDYMO PRIEMONIŲ ATLIEKANT PATIKRINIMUS TVARKOS APRAŠAS
Konkurencijos taryba, atsižvelgusi į šalyje besitęsiančią epidemiologinę situaciją, patvirtino COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) valdymo priemonių organizuojant ir atliekant patikrinimus įmonių patalpose tvarkos aprašą.
Aprašas reglamentuoja prevencinių apsaugos priemonių taikymo tvarką karantino ir (ar) ekstremalios situacijos Lietuvoje laikotarpiu organizuojant ir atliekant Konkurencijos tarybos patikrinimus pagal Konkurencijos įstatymą ir dokumentų peržiūrą pagal Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymą. Dokumente numatytų reikalavimų laikysis Konkurencijos tarybos pareigūnai, įgalioti atlikti patikrinimą įmonių patalpose, taip pat jų pasitelkti specialistai, ekspertai ir policijos atstovai.
Apraše numatyta, kad patikrinimuose negali dalyvauti asmenys, turintys ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių, o jeigu šie pasireiškia patikrinimo metu, privaloma nedelsiant izoliuotis.
Konkurencijos tarybos administracija įsipareigoja užtikrinti pakankamą asmeninių apsaugos ir kitų būtinųjų priemonių aprūpinimą pareigūnams, taip pat sudaro galimybes jiems atlikti testą ne anksčiau nei 48 val. prieš patikrinimą. Apraše numatytos ir prevencinės priemonės, kurių turi būti laikomasi patikrinimo metu, tai – asmens higienos, saugaus atstumo laikymasis, tiesioginio kontakto vengimas, patalpų vėdinimas, paviršių dezinfekavimas ir kt.
Aprašo projektas buvo teiktas viešai konsultacijai. Galutinis dokumentas priimtas atsižvelgus į Sveikatos apsaugos ministerijos pastabas.
Numatyta COVID-19 valdymo priemonių atliekant patikrinimus tvarka nedaro įtakos Konkurencijos tarybos teisėms, numatytoms Konkurencijos įstatyme.