PO KONKURENCIJOS TARYBOS KREIPIMOSI – GALIMYBĖ UŽSISAKYTI PREKIŲ Į LIETUVĄ
Konkurencijos taryba kuria praktinę naudą vartotojams. Tai rodo ir paskutinis atvejis: atsakydama į Konkurencijos tarybos kreipimąsi, Austrijos elektroninė parduotuvė www.ecco-verde.com atnaujino kosmetikos prekių siuntimą į Lietuvą.
Konkurencijos taryba gavo pirkėjo skundą, kad minėta internetinė parduotuvė nustojo siųsti tam tikras kosmetikos prekes į Lietuvą, nors anksčiau jokių siuntimo apribojimų į Lietuvą nebuvo. Kadangi Europos Sąjungos valstybių-narių konkurencijos priežiūros institucijos prisideda prie Europos Komisijos strateginio tikslo – bendros skaitmeninės rinkos sukūrimo, Konkurencijos taryba kreipėsi į elektroninę parduotuvę, prašydama paaiškinti prekių siuntimo į Lietuvą apribojimą. Reaguodama į Konkurencijos tarybos kreipimąsi, parduotuvė siuntimo apribojimus į Lietuvą panaikino.
Prekyba internetu, leidžianti įsigyti prekių ir iš užsienio elektroninių parduotuvių, yra naudinga vartotojams, nes siūlo didesnį prekių pasirinkimą ir sustiprina pardavėjų konkurenciją kainomis bei kokybe. Atsižvelgdami į tai, siekiame, kad vartotojų galimybės pirkti nebūtų ribojamos ir jie galėtų pasinaudoti konkurencijos teikiama nauda. Savo veikla tuo pačiu prisidedame ir prie bendros Europos Sąjungos skaitmeninės rinkos sukūrimo
–Šarūnas Keserauskas, Konkurencijos tarybos pirmininkas
Konkurencijos taryba yra vienintelė valstybinė institucija Lietuvoje, skaičiuojanti savo veiklos naudą visuomenei remdamasi Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos naudos skaičiavimo metodika. 2015 m. Konkurencijos tarybos sukurta tiesioginė nauda vartotojams – 15 mln. eurų. Tai reiškia, kad kiekvienas Konkurencijos tarybos biudžetui skirtas euras atsipirko beveik devynis kartus.