PRADĖTI TYRIMAI DĖL GALIMAI KLAIDINANČIOS REKLAMOS
Konkurencijos taryba posėdyje priėmė nutarimą pradėti tyrimą dėl AB „Lietuvos telekomas“ veiksmų reklamuojant tarptautinių pokalbių tarifus atitikimo Reklamos įstatymo 5 straipsnio (klaidinanti reklama) reikalavimams.
Tyrimas pradėtas pagal rugsėjo 2 d. gautą UAB „Tele 2“ prašymą. Pareiškėjos nuomone, televizijos kanalais transliuojamame AB „Lietuvos telekomas“ reklaminiame vaizdo klipe, kuriame reklamuojami tarptautinių pokalbių tarifai („skambučiai į 15 Europos šalių - tik 26 centai už minutę“), nėra nurodomos papildomos sąlygos. Vartotojai, norintys pasinaudoti siūlomais palankiais tarptautinių pokalbių tarifais, turi papildomai užsisakyti šio operatoriaus mokėjimo planą „Pasaulis“, už kurį reikia mokėti, bei sumokėti mėnesinį mokestį už kiekvieną pasirinktą šalių grupę. Pareiškėjos nuomone, ši AB „Lietuvos telekomas“ skleidžiama reklama gali būti klaidinanti.
2. Konkurencijos tarybos nutarimu pradėtas tyrimas dėl skelbtų teiginių, reklamuojant metodą antsvoriui numesti, atitikimo Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimams. Tyrimas pradėtas įvertinus kai kuriuos dienraštyje „Lietuvos rytas“ išspausdintame reklaminiame straipsnyje „Prancūzų mitybos specialistas atsitiktinai atskleidė paslaptį, kaip numesti 19 kilogramų per 4 savaites be dietos, pratimų ir vaistų“ paskelbtus teiginius, kurie gali turėti klaidinančios reklamos požymių.
Atstovė viešiesiems ryšiams