BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

PRADĖTI TYRIMAI DĖL MOBILIOJO RYŠIO PASLAUGŲ „ŠEIMA“ IR „MAŽYLIS“ REKLAMŲ

2004 07 08

Konkurencijos taryba posėdyje išnagrinėjo birželį gautus naujus skundus dėl mobiliojo ryšio operatorių veiksmų, skleidžiant galimai klaidinančią ar neleistiną lyginamąją reklamą, ir sprendė, ar yra pagrindo pradėti tyrimus dėl galimų Reklamos įstatymo pažeidimų.

Konkurencijos taryba priėmė nutarimą pradėti tyrimą dėl UAB „Bitė GSM“ skleidžiamos paslaugos „Šeima“ reklamos, kadangi yra pagrindo manyti, jog šioje reklamoje pateikiama informacija gali būti neišsami, o reklamoje praleista informacijos dalis gali būti būtinai reikalinga tam, kad būtų išvengta vartotojų suklaidinimo.

Posėdyje taip pat buvo išnagrinėta surinkta informacija pagal UAB „Omnitel“ skundą dėl UAB „Tele2“ veiksmų skleidžiant reklamą, kurioje pristatomi išankstinio mokėjimo paslaugos „Mažylis“ tarifai bei siūloma įsigyti „Mažylio“ pakuotę pigiau atnešus išankstinio mokėjimo paslaugos „Ežys“ SIM kortelę į „Tele2“ atstovybes. Pareiškėjos nuomone, dėl šioje reklamoje pateiktos neišsamios informacijos, o taip pat dėl įvardintos konkuruojančios bendrovės teikiamos išankstinio mokėjimo paslaugos „Ežys“, galėtų būti pažeisti Reklamos įstatymo 5 ir 6 straipsnių reikalavimai. Įvertinusi aplinkybes, Konkurencijos taryba nutarė pradėti tyrimą pagal šį skundą.

Pastarieji skundai - UAB „Tele2“ skundas dėl UAB „Bitė GSM“ teikiamos paslaugos „Šeima“ reklamos bei UAB „Omnitel“ skundas dėl „Tele2“ skleidžiamos išankstinio mokėjimo paslaugos „Mažylis“ reklamos - padidino per šių metų pirmąjį pusmetį Konkurencijos taryboje gautų skundų dėl mobiliojo ryšio operatorių skleistų reklamų skaičių iki 8. Toks Lietuvoje veikiančių mobiliojo ryšio bendrovių aktyvumas, stebint ir vertinant konkurentų naudojamas rinkodaros priemones ir reklamos akcijas, rodo ne tik labai intensyvią konkurenciją šioje rinkoje, bet ir didėjantį ūkio subjektų išprusimą reklamos sklaidos srityje, kadangi Konkurencijos tarybai skundžiami net galimi mažareikšmiai Reklamos įstatymo pažeidimai.

Per 2004 m. pirmąjį pusmetį iš gautų 8 skundų dėl mobiliojo ryšio operatorių reklamų teiginių Konkurencijos taryba nutarimais pradėjo 6 tyrimus, o 2 atvejais motyvuotais nutarimais buvo atsisakyta pradėti tyrimus. Šiais metais baigti 2 tyrimai: UAB „Tele2“ buvo įspėta dėl neleistinos lyginamosios reklamos, o vienas tyrimas nutrauktas nenustačius Reklamos įstatymo pažeidimo. Kiti pradėti tyrimai tęsiami.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 06 19