REKLAMA APIE GYDOMĄSIAS KREMO SAVYBES PRIPAŽINTA KLAIDINANČIA
Konkurencijos taryba, įvertinusi atlikto tyrimo išvadas, pripažino klaidinančia reklama teiginius, nurodančius gydomąsias kremo „Sudocrem“, naudojamo kaip apsauganti ir raminamoji priemonė nuo vystyklų sukelto bėrimo, savybes. Nutarta, kad UAB „Miečys“, įvairiose komunikacijos su vartotojais priemonėse – skrajutėse, specializuotuose žurnaluose „Mamos žurnalas“, „Tavo vaikas“ ir jų prieduose skleidęs reklaminius teiginius, pavyzdžiui, „Sudocrem - sparčiam gijimui...“, „Sudocrem. Patenkina didžiausius lūkesčius: pasižymi gydomuoju poveikiu...“, „Sudocrem. Turi gydomąjį poveikį...“ ir kitus į juos panašius pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus. Už klaidinančios reklamos naudojimą UAB „Miečys“ skirta 9400 Lt piniginė bauda, be to, bendrovė įpareigota nutraukti nurodytos klaidinančios reklamos naudojimą.
Tyrimą Konkurencijos taryba atliko Valstybinės visuomeninės sveikatos priežiūros tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos pateiktos informacijos pagrindu. Tyrimo metu nustatyta, kad reklaminiai teiginiai, deklaruojantys gydomąsias kremo „Sudocrem“ savybes, yra neteisingi ir gali klaidinti vartotojus jiems priimant sprendimą pirkti gydomąjį kremą, kadangi UAB „Miečys“, veikianti kaip „Sudocrem“ kremo platintoja Lietuvoje, nepateikė reklaminius teiginius pagrindžiančių įrodymų, jog „Sudocrem“ kremas yra gydomasis. Be to, šis kremas Lietuvoje yra registruotas kaip kosmetikos prekė ir įtrauktas į kosmetikos gaminių sąrašą.
Konkurencijos taryba atsižvelgė į tai, jog dar tyrimo metu bendrovė dėl to, kad nagrinėjami reklamos teiginiai apie kremo savybes gali klaidinti vartotojus, ėmėsi veiksmų galimam Reklamos įstatymo pažeidimui nutraukti.
Atstovė viešiesiems ryšiams