BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

REKLAMA APIE VISAS KAINAS PER PUSĘ „BABILONE“ PRIPAŽINTA KLAIDINANČIA

2007 05 24

Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba baigė tyrimą dėl UAB „Mulga“ naudotų reklamos teiginių, kuriais buvo pristatoma akcija Panevėžio pramogų ir prekybos centre „Babilonas“, atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams. Įvertinus tyrimo išvadas, klaidinančia reklama pripažinti naudoti reklaminiai teiginiai: „...„Babilonas“ Pramogų ir prekybos miestas. Viskas per pusę! Vieną pusę perkate, kitą - dovanojame! 2007 sausio 9 d. Pramogų ir prekybos centras „Babilonas“ nuo šiol visos kainos per pusę! Vieną pusę perkate, kitą – dovanojame<...>.“ Už klaidinančios reklamos naudojimą Konkurencijos taryba reklamos davėjai UAB „Mulga“ skyrė 10 tūkst. Lt piniginę baudą.

Tyrimas dėl pramogų ir prekybos centro „Babilonas“ internetiniame puslapyje, Panevėžio apskrities radijo stoties eteryje, lauko stende – švieslentėje, plakatuose ir spaudoje skleistos reklamos buvo pradėtas pagal vartotojos pareiškimą. Vartotoja teigė, jog aplankiusi 10 parduotuvių pramogų ir prekybos centre „Babilonas“ nė vienoje iš jų prekių už pusę kainos, kaip buvo skelbiama reklamoje, nenusipirko, tai patvirtino ir kasos kvitas. Tyrimo metu nustatyta, jog UAB „Mulga“, skatindama prekių pardavimą pramogų ir prekybos centre „Babilonas“ esančiose parduotuvėse, nuo 2007-01-06 iki 2007-01-29 skleidė minėtus reklaminius teiginius. Kadangi kaina yra vienas svarbiausių ir lemiamų kriterijų vartotojams renkantis prekes ir paslaugas, naudoti reklaminiai teiginiai, jog „visos kainos per pusę! Vieną pusę perkate, kitą - dovanojame!“ vartotojams aiškiai pasakė, jog perkant „Babilone“ už prekes reikės sumokėti tik pusę kainos. Nors reklama ir skelbė, tačiau faktiškai prekių kaina per pusę nebuvo sumažinta. Įrodymų, jog vartotojai reklamos skleidimo metu už visas prekes, įsigyjamas „Babilone“, mokėjo pusę kainos ir buvo užtikrintas reklamos teiginių teisingumas, UAB „Mulga“ Konkurencijos tarybai nepateikė. Konkurencijos taryba konstatavo, kad UAB „Mulga“, skelbdama minėtus reklaminius teiginius, klaidino vartotojus ir skatino jų ekonominę elgseną.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 06 21