„TEZ TOUR“ REKLAMOS ĮSTATYMĄ PAŽEIDĖ ANTRĄ KARTĄ
Konkurencijos taryba posėdyje išnagrinėjo tyrimo išvadas dėl UAB „Tez Tour” reklamos, skelbtos kataloge „Travelman 2006-2007 Egiptas, Gran Kanarija“ atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams. Nutarta klaidinančia reklama pripažinti šiame kataloge bendrovės „Tez Tour“ skelbtus reklaminius teiginius: „Viešbutis „Regina Style“ keturios žvaigždutės“, „Vaikams – atskiras meniu“. UAB „Tez Tour“ įpareigota nutraukti klaidinančios reklamos naudojimą. Už klaidinančios reklamos naudojimą bendrovei skirta 20 tūkst. Lt bauda.
Įvertinus kataloge esančius reklaminius teiginius, buvo nustatyta, kad UAB „Tez Tour“ vartotojams pateikė klaidingą informaciją, nurodydama viešbučio kategoriją ir skelbdama apie atskirą meniu vaikams. Reklamoje buvo nurodytos patrauklesnės poilsio sąlygos Egipto Hurgados kurorte esančiame viešbutyje „Regina Style“, todėl klaidinantys reklaminiai teiginiai kataloge galėjo paveikti vartotojų, ypač vykstančių poilsiauti su vaikais, ekonominę elgseną renkantis kelionės organizatorių bei viešbutį poilsiui. Tačiau tik nupirkę kelialapį, sumokėję pinigus už kelionę ir nuvykę į pasirinktą vietą vartotojai suprato, jog buvo suklaidinti, kadangi pagrįstai galėjo tikėtis gyvenimo ir aptarnavimo sąlygų, kurios atitinka keturių žvaigždučių viešbučio kategoriją.
Tyrimą Konkurencijos taryba atliko pagal Lietuvos Respublikos Seimo kontrolieriaus persiųstą vartotojų skundą.
Konstatuodama Reklamos įstatymo pažeidimą ir skirdama sankcijas, Konkurencijos taryba atsižvelgė į tai, kad klaidinanti reklama kataloge “Travelman 2006-2007 Egiptas, Gran Kanarija“, kurio tiražas 10 tūkst. egz., buvo skelbiama palyginti ilgą laiką. Be to, UAB „Tez Tour“ pakartotinai pažeidė Reklamos įstatymo reikalavimus - 2007 m. gegužę Konkurencijos taryba šiai bendrovei buvo skyrusi 10 tūkst. Lt baudą už skelbtus klaidinančius reklaminius teiginius.
Atstovė viešiesiems ryšiams