UAB „BIOGLOBA“ UŽ KLAIDINANČIĄ REKLAMĄ SKIRTA BAUDA
Konkurencijos tarybos posėdyje priimtas nutarimas dėl UAB „Biogloba“ naudotos klaidinančios informacijos reklamuojant spaudoje „Slim Caps“ preparatus. Tarybai pripažinus, kad tokiais veiksmais bendrovė pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnio, apibrėžiančio klaidinančią reklamą, reikalavimus, ir vadovaujantis 2002 m. gruodžio mėn. įsigaliojusiomis Reklamos įstatymo pataisomis, UAB „Biogloba“ paskirta 5 tūkst. litų bauda. Ši bendrovė taip pat įpareigota nutraukti klaidinančios reklamos vartojimą ir nutarime nurodytuose spaudos leidiniuose paskelbti nustatytos formos ir ploto paneigimą.
Tyrimas Konkurencijos tarybos iniciatyva buvo pradėtas įtarus, kad UAB „Biogloba“, spaudos leidiniuose reklamuodama Anglijoje gaminamą ir kaip maisto papildą įregistruotą preparatą „Slim Caps“, kuriuo prekiauja paštu, pateikė tokius teiginius, kurių, kaip paaiškėjo tyrimo metu, UAB „Biogloba“, kaip reklamos davėja, negalėjo pagrįsti. Reklamoje buvo teigiama, kad „… netekti 5, 10, 25 ir daugiau kilogramų yra gana paprasta, nes šis preparatas veikia iš karto. Rezultatai matomi labai greitai, bet tai, suprantama, priklauso nuo antsvorio, kurio norite netekti. Šis preparatas padės per savaitę netekti nuo 1 iki 5 kilogramų…“
Konkurencijos tarybos nuomone, naudodama reklamos teiginius, kad „Slim Caps“ preparatai gali sumažinti svorį 5, 10, 25 ir daugiau kilogramų, UAB „Biogloba“ galėjo tikslingai skatinti tam tikrą dalį vartotojų, kurie siekia sumažinti kūno masę, užsisakyti reklamuojamus preparatus ir tokiu būdu galėjo veikti jų ekonominį elgesį. Tokiais veiksmais, kai spaudoje reklamuojant preparatą buvo naudojama klaidinanti informacija, bendrovė pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnio 1 dalį, kuri draudžia naudoti klaidinančią reklamą.
UAB „Biogloba“ įpareigota informuoti Konkurencijos tarybą apie priimtame nutarime nustatytų įpareigojimų įvykdymą.
Atstovė viešiesiems ryšiams