Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

UAB „MEDIASHOP“ TELEVIZORIŲ REKLAMINIAI PASIŪLYMAI KLAIDINO PIRKĖJUS

2015 12 10
tv.jpg

Šiandien Konkurencijos taryba nustatė, kad UAB „MEDIASHOP“ savo interneto svetainėje www.elektromarkt.lt skleidė reklaminius pasiūlymus, kurie klaidino vartotojus dėl gaunamos naudos įsigyjant televizorius „LG“ ir taip pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnį.

Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo gavusi pirkėjo skundą, kuriame teigiama, kad bendrovės reklaminiai pasiūlymai apie „LG“ televizoriams taikomas nuolaidas galimai yra klaidinantys. Įvertinusi informaciją Konkurencijos taryba nustatė, kad Bendrovė nuo 2015 m. sausio 30 d. iki 2015 m. vasario 1 d. interneto svetainėje www.elektromarkt.lt skleidė „LG“ televizorių reklamą, kurioje šalia prekių pardavimo kainos nurodoma didesnioji (nubraukta) kaina kai kuriais atvejais galiojo prieš pusmetį ir seniau. KT vertinimu, nors bendrovės skleistose reklamose nuolaidos dydis „LG“ televizoriams svyravo nuo 15 iki 48 procentų, realiai pirkėjai galėjo įsigyti televizorius tik su 0,3 - 31 procentų nuolaida. Konkurencijos taryba už skleistą ir pirkėjus klaidinančią reklamą Bendrovei skyrė 2244 eurų baudą.

„Artėjant šventiniam laikotarpiui ir išaugant pirkimo bumui, norime atkreipti dėmesį, kad siekdami didesnių pardavimų, pardavėjai privalo užtikrinti, kad reklamose pateikta informacija neklaidintų pirkėjų, o prekių palyginamosios kainos atspindėtų realią pirkėjo gaunamą naudą. Norime paraginti ir pirkėjus būti budresniais, bei atidžiai išnagrinėti reklaminį pasiūlymą prieš įsigyjant prekę, –  sako Elonas Šatas, Konkurencijos tarybos pirmininko pavaduotojas.

Konkurencijos taryba itin didelį dėmesį skiria informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina, sklaidai: nuolat organizuoja nemokamus seminarus įmonėms ir asociacijoms, 2013 m. patvirtino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės. Kartu su gairėmis, Konkurencijos tarybos ekspertai parengė ir trumpą atmintinę, kurioje itin koncentruotai yra pristatomi svarbiausi reklamos vertinimo kriterijai, leistini ir neleistini teiginiai bei kita svarbi informacija.

Šiemet Konkurencijos taryba priėmė 4 nutarimus dėl klaidinančių bendrovių reklamų.