UAB „TEZ TOUR“ REKLAMA KLAIDINO KELIAUTOJUS
Konkurencijos taryba, įvertinusi atlikto tyrimo išvadas ir išklausiusi suinteresuotų šalių paaiškinimus, priėmė nutarimą dėl UAB „Tez Tour“ skelbiamos reklamos atitikties Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimams. Nustatyta, kad UAB „Tez Tour“, reklamuodama savo siūlomas keliones ir skatindama jų įsigijimą, reklaminiame 2006-2007 m. kataloge nurodė klaidingą informaciją apie kai kurias sąlygas viešbutyje „Sonesta Club“ Šarm el Šeicho kurorte Egipte. Klaidinančia reklama pripažinti UAB „Tez Tour“ skelbti reklaminiai teiginiai: „... nuo viešbučio iki oro uosto – 10 km.; viešbutis Naama Bay centre; 300 m. iki paplūdimio. ...“.
Už klaidinančios reklamos naudojimą UAB „Tez Tour“ skirta 10 tūkst. Lt bauda. Vadovaujantis Reklamos įstatymo nuostatomis, bendrovė įpareigota nutraukti klaidinančios reklamos naudojimą, t. y. klientams, užsisakantiems poilsį viešbutyje „Sonesta Club“, sutartyje atskiru punktu nurodyti teisingus atstumus iki oro uosto, miestelio centro bei paplūdimio.
Tyrimas atliktas pagal vartotojų skundą, kuriame buvo teigiama, kad renkantis viešbutį poilsiui Egipte jiems įtakos turėjo reklaminiame kataloge pateikta informacija, tačiau, įsigijus kelialapį ir nuvykus į pasirinktą poilsio vietą, paaiškėjo, jog katalogo reklamoje atstumai buvo pateikti mažesni, negu buvo iš tiesų.
Atstovė viešiesiems ryšiams