UŽ KLAIDINANČIĄ REKLAMĄ BENDROVEI „ACME“ SKIRTA BAUDA
Konkurencijos taryba, posėdyje išnagrinėjusi atlikto tyrimo dėl UAB „Acme“ veiksmų atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams išvadas, bendrovės „Acme“ skelbtus reklaminius teiginius: „Šiame DVD rasite: kvietimą į filmą „Sparnuotas desantas“, galimybę laimėti plakatą su aktorių parašais;“; „Pirkdami DVD „nachaliavai“ gausite bilietuką į kino filmą „Sparnuotas desantas“ – pripažino klaidinančia reklama. Šiais teiginiais bendrovė reklamavo pardavinėjamą DVD su vaikams skirto filmo „Zebriukas dryžius“ kopija. Už klaidinančios reklamos naudojimą UAB „Acme“ skirta 15 tūkst. Lt bauda. Bendrovė įpareigota reklamos tekste nenaudoti reklaminių teiginių, kurie pripažinti klaidinančiais, bei nustatyta tvarka pakeisti visų likusių DVD pakuočių reklaminius užrašus taip, jog vartotojams iki įsigyjant prekę būtų aiškios visos reklamoje nurodytos pasinaudojimo dovanomis sąlygos.
Tyrimas Konkurencijos tarybos iniciatyva buvo pradėtas gavus vartotojo skundą. Tyrimo metu nustatyta, kad bendrovė, reklamuodama DVD su filmo „Zebriukas dryžius“ kopija ir siūlydama papildomas dovanas skatinant ją įsigyti, reklamoje praleido dalį informacijos, kuri reikalinga tam, kad būtų išvengta vartotojų suklaidinimo. Prieš nuspręsdami įsigyti šį DVD ir pasinaudoti siūlomomis dovanomis, vartotojai negaudavo informacijos apie tai, kada ir kuriame kino teatre jie galės pasižiūrėti reklamoje nurodytą kino filmą, bei apie tai, jog kvietimu į kino filmą galės pasinaudoti tik nusipirkę dar vieną bilietą į kino seansą. Jeigu vartotojai būtų iš anksto žinoję apie visas sąlygas, tikėtina, kad tai galėjo pakeisti jų sprendimą dėl prekės įsigijimo.
Atstovė viešiesiems ryšiams