BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

UŽ KLAIDINANČIOS REKLAMOS NAUDOJIMĄ NUBAUSTA BENDROVĖ „TEZ TOUR“

2008 06 19

Konkurencijos taryba posėdyje išnagrinėjo tyrimo išvadas dėl UAB „Tez Tour” reklaminiuose kataloguose „Egiptas. Gegužė-spalis 2007. Hurgada“, „Egiptas. Gran Kanarija 2007-2008“ bei interneto tinklalapyje www.travelman.lt skelbtų reklaminių teiginių apie viešbutį „Sultan Beach“ Hurgados kurorte Egipte atitikties Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimams. Reklaminiai teiginiai: „Viešbutis „Sultan Beach“ 3+ žvaigždutės“, „Viešbučio kategorija šalyje - 4 žvaigždutės“ pripažinti klaidinančia reklama. Bendrovė „Tez Tour“ įpareigota nutraukti nurodytos klaidinančios reklamos naudojimą. Klientams, užsisakantiems poilsį viešbutyje „Sultan Beach“, sutartyje atskiru punktu nurodyti teisingą viešbučio kategoriją bei nustatyta tvarka paneigti naudotą klaidinančią reklamą. Už Reklamos įstatymo pažeidimą Konkurencijos taryba UAB „Tez Tour“ skyrė 30 000 Lt piniginę baudą.

Konkurencijos tarybos nuomone, naudoti klaidinančios reklamos teiginiai dėl viešbučio kategorijos galėjo paveikti reklamos vartotojus, besirenkančius kelionės organizatorių ir viešbutį poilsiui, bei daryti įtaką vartotojų sprendimams ir veiksmams, susijusiems su pasirinkimu, t.y. paveikti vartotojų ekonominę elgseną.

Tyrimas buvo atliktas pagal vartotojų skundą. Atvykusiems į pasirinktą viešbutį „Sultan Beach“ Hurgadoje vartotojams paaiškėjo, jog viešbučio kategorija yra žemesnė nei nurodyta skelbtoje viešbučio reklamoje.

Baudą už klaidinančios reklamos naudojimą Konkurencijos taryba skyrė atsižvelgusi į didelį reklamos skelbimo mastą ir sunkinančią aplinkybę – pakartotinai per metus padarytą Reklamos įstatymo pažeidimą. Bendrovės „Tez Tour“ skelbtus reklamos teiginius Konkurencijos taryba 2008 m. vasarį buvo pripažinusi klaidinančia reklama ir skyrusi 20 000 Lt piniginę baudą. Šį Konkurencijos tarybos nutarimą bendrovė apskundė teismui. Vilniaus apygardos administracinis teismas pripažino, kad Konkurencijos tarybos sprendimas yra pagrįstas ir teisėtas.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 06 23