BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

UŽ NUTARIMO NEVYKDYMĄ - 30 TŪKST. LITŲ BAUDA

2004 09 30

Konkurencijos taryba posėdyje priėmė nutarimą skirti 30 000 Lt baudą UAB „Baltijos mineralinų vandenų kompanija“. Bauda skirta vadovaujantis Reklamos įstatymo reikalavimais ir atsižvelgus į atsakomybę sunkinančias aplinkybes: ūkio subjektas tęsė pažeidimą - toliau naudojo klaidinančią reklamą nepaisydamas įpareigojimo ją nutraukti.

2003 m. kovo mėn. Konkurencijos taryba buvo priėmusi nutarimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“ veiksmų atitikimo Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimams. Nutarime buvo pripažinta, kad šios bendrovės gaminamo limonado „Gaja“ etiketėse esantis teiginys „Be žmogaus sveikatai nerekomenduotinų saldiklių“ yra klaidinantis. Minimas teiginys buvo pripažintas klaidinančia reklama, o UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“ buvo įpareigota per nustatytą terminą nutraukti klaidinančios reklamos naudojimą. Bendrovė taip pat buvo įspėta, kad jei ši reklama nebus nutraukta arba bus atnaujinta, jai gali būti skiriamos Reklamos įstatyme numatytos baudos.

Gavusi Nacionalinės gėrimų gamintojų asociacijos kreipimąsi, Konkurencijos taryba 2004 m. atliko tyrimą. Nustatyta, kad UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“ toliau tęsė veiksmus, pažeidžiančius Reklamos įstatymo reikalavimus - gamino ir realizavo gaiviuosius gėrimus ir duonos girą su etiketėse esančiu teiginiu „Be žmogaus sveikatai nerekomenduotinų saldiklių“, kurį klaidinančiu buvo pripažinusi ne tik Konkurencijos taryba, bet ir Vilniaus apygardos administracinis teismas bei Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas. Be to, Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas savo nutartyje konstatavo, kad reklaminis teiginys „Be žmogaus sveikatai nerekomenduotinų saldiklių“ pagal jo pateikimą paprastam reklamos vartotojui aiškiai galėjo suponuoti klaidingą išvadą, kad visi saldikliai visais atvejais neigiamai veikia žmogaus sveikatą, bei nusprendė, kad Konkurencijos tarybos 2003 m. kovo 27 d. priimtas nutarimas yra teisėtas ir pagrįstas.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 06 19